Βανδαλισμούς είχαμε στο άγαλμα της Νίκης στον Μαραθώνα
Το περιστατικό αποκάλυψε με ανάρτηση του ο κ Παναγιώτης Γκιάλπης, ο οποίος σε ανάρτηση του ανέφερε:
Πριν από δύο χρόνια περίπου τοποθετήσαμε προβολείς στο άγαλμα της Νίκης που βρίσκεται στην είσοδο της αφετηρίας Μαραθωνίου δρόμου στην πόλη του Μαραθώνα δίνοντας λάμψη στο πανέμορφο αυτό άγαλμα.
Φαίνεται ότι κάποιοι ενοχλούνται από το φως έχοντας μάθει να κινούνται στο σκοτάδι αφού δεν εξηγείται διαφορετικά η μανία τους να σπάσουν και να ξηλώσουν τους προβολείς αφήνοντας το άγαλμα σκοτεινό.
Έχει δρομολογηθεί για την επόμενη εβδομάδα η αποκατάσταση της ζημιάς ελπίζοντας κάποια στιγμή να επικρατήσει η λογική!!!


















































