Με παράλυση στα κάτω άκρα γιατρός στην Κέρκυρα, μετά τη δεύτερη δόση εμβολίου!

Με παράλυση στα κάτω άκρα, κόπωση και μυαλγίες νοσηλεύεται στο γενικό νοσοκομείο Κέρκυρας ένας από τους γιατρούς του.

Σύμφωνα με πληροφορίες του corfutvnews.gr χθες έκανε την δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού. Το βράδυ δεν ένιωθε καλά με τον οργανισμό του να εξασθενεί και να νιώθει παράλυση στα κάτω άκρα και πόνους στην μέση.

Από την πρώτη στιγμή οι γιατροί του νοσοκομείου έχουν προχωρήσει σε εξετάσεις για να διαπιστώσουν από τι προήλθε και να του χορηγήσουν την κατάλληλη αγωγή.

Δεύτερο περιστατικό στην Κέρκυρα

Δείτε ακόμα:  Χειροπέδες σε γιατρό με παράνομο ιατρείο – Πώς εντοπίστηκε από την αστυνομία

Αυτός είναι ο δεύτερος γιατρός που εμφανίζει παράλυση μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου. Υπενθυμίζουμε ότι τα ίδια συμπώματα εμφάνισε και μία 42χρονη νοσηλεύτρια από την Κέρκυρα.

Γιατροί του νοσοκομείου εξετάζουν τη συσχέτιση του γεγονότος με τον εμβολιασμό της για COVID-19, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Την ίδια ώρα, προκαταρκτική εξέταση διατάχθηκε από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών με αφορμή τη δήλωση του προέδρου της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλη Γιαννακού για την 42χρονη νοσηλεύτρια.

Δείτε ακόμα:  Κορονοϊός: Πώς μπορεί ένα εμβόλιο να προκαλεί θρομβώσεις; (βίντεο)

Στο πλαίσιο της έρευνας θα διακριβωθεί αν έχει τελεστεί από τον κ. Γιαννακό το αδίκημα της διασποράς ψευδών ειδήσεων, αφού πριν αποφανθούν οι γιατροί δήλωσε βέβαιος πως η παράλυση της γυναίκας αποτελεί παρενέργεια του εμβολίου.

newsbeast.gr