Για να μην ξεχνιόμαστε, σήμερα Κυριακή 23 Φεβρουαρίου, γύρω στις 14:00 θα ταξιδέψουμε από την Κρήτη μέχρι τα νησιά μας και όπου αλλού το βγάλει η όρεξη με τον Μανώλη και το Γιώργο!
Καλή μουσική, εξαιρετικοί μεζέδες, ρακή και διασκέδαση στο κόκκινο. Τι καλύτερο για το μεσημέρι της Κυριακής.
Κι όλα αυτά…
Στο μεζεδοπωλείο Νέο..Λέων φυσικά! Στο Πικέρμι, Λεωφόρος Μαραθώνος 27, στο ΕΜπορικό Κέντρο. Τηλέφωνο για κρατήσεις 210 6036004.




















































