“Να επανέλθει στην Μαυροματαίων η αφετηρία των ΚΤΕΛ για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα & Λαύριο”

Ερώτηση στην Βουλή κατέθεσε ο βουλευτής της “Ελληνικής Λύσης” Κωνσταντίνος Χήτας, με θέμα «Ανάγκη επαναφοράς στην προτεραία κατάσταση των γραμμών ΚΤΕΛ Λαυρίου, Ραφήνας και Νέας Μάκρης – Μαραθώνα, λόγω ταλαιπωρίας του επιβατικού κοινού»

Αναλυτικά στην ερώτηση προς τους Υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών και Περιβάλλοντος και Ενέργειας αναφέρει:

Κύριοι, κύριοι Υπουργοί,

Τεράστια ταλαιπωρία και πλήθος άλλων προβλημάτων έχει προκαλέσει στο επιβατικό κοινό η ξαφνική, αυθαίρετη και επιλεκτική μεταφορά της αφετηρίας των δρομολογίων του ΚΤΕΛ Αττικής των γραμμών Λαυρίου, Ραφήνας και Νέας Μάκρης – Μαραθώνα από την οδό Μαυροματαίων (Πεδίον του Άρεως) στο Νομισματοκοπείο. Τον Ιούλιο του 2021 πάρθηκε η τελική απόφαση μετεγκατάστασης χωρίς ενημέρωση, προγραμματισμό ή έστω κάποια διαβούλευση. Για το επιβατικό κοινό η μεταφορά της αφετηρίας έχει δημιουργήσει ένα σωρό προβλήματα και τους έχει προκαλέσει μια άνευ προηγουμένου ταλαιπωρία. Ενώ παλιά με ένα λεωφορείο εξυπηρετούνταν, τώρα είναι πλέον υποχρεωμένοι να μετεπιβιβάζονται σε δύο ή τρία μέσα, όπερ συνεπάγεται αύξηση του χρόνου μετακίνησης, αφού δε συμπίπτουν οι ανταποκρίσεις και αύξηση των εξόδων, αφού πληρώνουν περισσότερα εισιτήρια. Ταυτόχρονα, εκατοντάδες επιβάτες που τους εξυπηρετούσε η συγκεκριμένη αφετηρία και διαδρομή τώρα αναζητούν νέους τρόπους να εξυπηρετηθούν. Κανείς τους δεν ερωτήθηκε για τίποτε.

Η περιβόητη διαβούλευση που είχε ανακοινωθεί ότι θα προηγούνταν της μεταφοράς ποτέ δεν έγινε. Αλλά δεν υπήρξε ούτε η ευαισθησία να τοποθετηθεί μία ανακοίνωση σε κάθε στάση που να ενημερώνει τους επιβάτες για την αλλαγή. Το επιβατικό κοινό των συγκεκριμένων γραμμών διερωτάται για ποιο λόγο έγινε επιλεκτικά η μεταφορά της αφετηρίας των λεωφορείων τους, ενώ αρκετές άλλες γραμμές παρέμειναν στο Πεδίο του Άρεως. Για ποιο λόγο, αν και τους ειπώθηκε από την Περιφέρεια ότι με το ίδιο εισιτήριο θα γίνεται η μετεπιβίβαση, κάτι τέτοιο δεν έγινε, όπως επίσης τους ειπώθηκε ότι θα αυξηθούν τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ, κάτι το οποίο επίσης δεν έγινε, αφού αντιθέτως μειώθηκαν.

Όπως αναφέρουν οι συγκεκριμένοι επιβάτες, καθημερινά ταλαιπωρούνται 3-4 ώρες στον δρόμο και φθάνουν κατάκοποι στις εργασίες και τις οικίες τους. Αρκετοί αναγκάστηκαν να χρησιμοποιήσουν τα Ι.Χ. τους, επιβαρύνοντας την κυκλοφοριακή κίνηση και τον οικονομικό προϋπολογισμό τους και από την άλλη δεν έγινε αποκέντρωση των λεωφορείων, αφού τα συγκεκριμένα δρομολόγια επιβάρυναν με 2-3 λεωφορεία την ώρα τους δρόμους. Για όλους αυτούς τους λόγους ζητούν από την Πολιτεία να ενσκήψει με αναθεωρητική διάθεση στο πρόβλημά τους και να επαναφέρει τα λεωφορεία στην προηγούμενη διαδρομή έως το Πεδίον του Άρεως ανεξαρτήτως πού θα σταθμεύουν. Ζητούν ακόμα να γίνονται τα δρομολόγια με την προ πανδημίας συχνότητα και φυσικά τα λεωφορεία να πληρούν τις προϋποθέσεις κίνησης.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτώνται οι κ. κ. Υπουργοί:

1. Σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε, προκειμένου να φροντίσετε και να δώσετε ένα τέλος στην ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού που προκλήθηκε με την αυθαίρετη και επιλεκτική μεταφορά της αφετηρίας των εν λόγω δρομολογίων;
2. Για ποιους λόγους έγινε επιλεκτική μεταφορά της αφετηρίας του Λαυρίου, της Ραφήνας και του Μαραθώνα και τα υπόλοιπα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης, του Ωρωπού και του Σουνίου παρέμειναν στο Πεδίον του Άρεως;

3. Για ποιους λόγους η περιβόητη διαβούλευση που είχε ανακοινωθεί ότι θα προηγούνταν της μεταφοράς ποτέ δεν έγινε και γιατί δεν υπήρξε η ευαισθησία να τοποθετηθεί μία ανακοίνωση σε κάθε στάση που να ενημερώνει τους επιβάτες για την αλλαγή με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού;

Ο ερωτών Βουλευτής ΧΗΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.