Νυχτερινό ρεύμα: Οι νέες ώρες από 1η Μαΐου

Ο Απρίλιος τελειώνει και στις 30 του μηνός αλλάζουν και οι ώρες για το νυχτερινό ρεύμα.

Ποιες ώρες ισχύει το νυχτερινό ωράριο;

Το ωράριο του νυχτερινού καθορίζεται από τον ΔΕΔΔΗΕ.

Θερινή περίοδος (1 Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου): 23:00-07:00

Χειμερινή περίοδος (1 Νοεμβρίου έως 30 Απριλίου)

02:00-08:00 και 15:00-17:00 για τους πελάτες που είναι συνδεδεμένοι στο Δίκτυο της Ηπειρωτικής Χώρας και των διασυνδεδεμένων με αυτήν νησιών

02:00-08:00 και 15:30-17:30 για τους πελάτες των μη διασυνδεμένων νησιών με τμηματικό ωράριο

Τι πρέπει να κάνω για να αποκτήσω νυχτερινό μετρητή;

Στην περίπτωση που επιθυμείτε νυχτερινό μετρητή απαιτείται:

1. Να επικοινωνήσετε με τον ΔΕΔΔΗΕ ώστε να:

υποβάλετε σχετική αίτηση
καταβάλετε 34€* πλέον Φ.Π.Α., που αποτελεί τη συμμετοχή σας στις δαπάνες στις οποίες υποβάλλεται ο ΔΕΔΔΗΕ

2. Να επικοινωνήσετε ώστε να υπογράψετε νέα Σύμβαση Προμήθειας.

*η τιμή ισχύει για το έτος 2022

Λόγω των αλλαγών που έχουν προκύψει με την πανδημία, ενδέχεται να έχει αλλάξει η διαδικασία, οπότε θα χρειαστεί να απευνθείτε στον ΔΕΔΔΗΕ.

Πώς μπορώ να μάθω το νυχτερινό ωράριο που ισχύει για το ακίνητό μου;

Μπορείτε να διαπιστώσετε εάν έχετε το τμηματικό ή το συνεχές ωράριο, ελέγχοντας τον μετρητή της παροχής σας. Συγκεκριμένα, μπορείτε να παρατηρήσετε εάν από τις ώρες 15:00 έως 17:00 (από 1η Νοεμβρίου έως την 30η Απριλίου) ο μετρητής σας καταγράφει τις καταναλώσεις στον καταχωρητή (Κοντέρ) με την ένδειξη Μ (Μειωμένο τιμολόγιο) ή στον καταχωρητή (Κοντέρ) με την ένδειξη Κ (Κανονικό τιμολόγιο), οπότε θα διαπιστώσετε πιο ωράριο του μειωμένου τιμολογίου έχετε.

Για να ενημερωθείτε σχετικά με το αν έχετε ενταχθεί στο συνεχές ή στο τμηματικό ωράριο, μπορείτε να απευθυνθείτε στο αρμόδιο γραφείο εξυπηρέτησης για Υπηρεσίες Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ, στο οποίο ανήκει το ακίνητο.

Αυξάνονται οι απλήρωτοι λογαριασμοί – Διακοπές σε όσους δεν πληρώνουν

Οι διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος διενεργούνται από τους τεχνικούς του ΔΕΔΔΗΕ, μετά από εντολή που παίρνουν από τους παρόχους, είπε το πρωί μιλώντας στην ΕΡΤ ο πρόεδρος Ένωσης Τεχνικών ΔΕΗ, Κώστας Μανιάτης.

Οι φουσκωμένοι λογαριασμοί ρεύματος ξεπερνούν σε ύψος ένα μισθό ή μια σύνταξη και μετά όσους διακανονισμούς και να κάνει ο καταναλωτής είναι αδύνατον να τους πληρώσει, είπε.

Οι τεχνικοί δεν ευθύνονται για τις διακοπές ρεύματος, δεν γνωρίζουμε ούτε το χρέος, ούτε το προφίλ του λογαριασμού που καλούμαστε να κόψουμε, τόνισε.

Όπως είπε «από την 1η Απριλίου έως τις 21 Απριλίου έχουμε πάρει 26.500 εντολές διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος, από όλους τους παρόχους γιατί και η ΔΕΗ είναι πλέον ιδιώτης, κι έχουμε ήδη εκτελέσει περίπου το 25%». Η πλειονότητα είναι νοικοκυριά είπε.

Για να γίνει η επανασύνδεση πρέπει να υπογραφεί νέο συμβόλαιο με πολύ μεγαλύτερη εγγύηση διευκρίνισε. Τα «κλειστά συμβόλαια» για δύο χρόνια σήμερα ξεκινάνε από 0,22 ευρώ ανά κιλοβατώρα και φθάνουν τα 0,26 ευρώ ανά κιλοβατώρα είπε. Η επιδότηση είναι μόνο για 1200 κιλοβατώρες ή για 300 κιλοβατώρες το μήνα. Από και πάνω η τιμή είναι πολύ υψηλότερη.

Η κυβέρνηση έχει ευθύνες γιατί έπρεπε μέσα από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης να ενημερώσει τους καταναλωτές για το τι θα συμβεί με την Ρήτρα Αναπροσαρμογής.

Βλέπουμε την Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) να κάθεται και απλώς να παρακολουθεί την κατάσταση χωρίς να δίνει απαντήσεις, είπε.

Με την θέσπιση του Χρηματιστήριου Ενέργειας η τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος αντί να γίνει φθηνότερη όπως είχε υποστηρίξει ο κ. Χατζηδάκης ακρίβυνε κατά 60% και 70%.

Το ρεύμα από κοινωνικό αγαθό έχει γίνει χρηματιστηριακό είδος, είπε ο κ. Μανιάτης

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.