Ο Δήμος Αθηναίων για το νυχτερινό κέντρο στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης που σέρβιρε αλκοόλ σε μαθητές

Ανακοίνωση εξέδωσε ο Δήμος Αθηναίων, σχετικά με το νυχτερινό κέντρο, όπου διασκέδαζαν ανήλικοι και τα ξημερώματα μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο λόγω κατανάλωσης αλκοόλ.


Όπως αναφέρει η δημοτική Αρχή, θα προβεί άμεσα σε όλες τις προβλεπόμενες ενέργειες, σε συνεννόηση με την Ελληνική Αστυνομία.

Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση του Δήμου Αθηναίων, αναφέρει:

«Ο Δήμος Αθηναίων έχει επιληφθεί του θέματος που αφορά το νυχτερινό κλαμπ στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης, που χορήγησε αλκοόλ σε ανηλίκους. Θα προβεί άμεσα στις προβλεπόμενες νόμιμες ενέργειες σε σχέση με τις πράξεις που διαπιστώθηκαν, σε συνεννόηση και με την Ελληνική Αστυνομία».

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.