“Παράξενα” παιχνίδια σε βάρος της Golden Star Ferries!

Προς το παρόν, φαίνεται να παίζονται παράξενα παιχνίδια εις βάρος μιας εταιρείας που προσφέρει πολλά στην ελληνική ακτοπλοΐα χειμώνα-καλοκαίρι.

To “Superferry II” φθάνει καμαρωτό-καμαρωτό στο λιμάνι της Σύρου παραμονή της μεγάλης γιορτής των Φώτων.

Το πλοίο εξυπηρετεί καθημερινά τη γραμμή από Ραφήνα για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο, ενώ μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου του 2018 προσέγγιζε και στο λιμάνι της Σύρου.

Τα πλοία του χειμώνα είναι λιγοστά.
Τα πλοία του καλοκαιριού είναι πολύ περισσότερα.
Αυτό σίγουρα είναι λογικό.
Το χειμώνα η κίνηση είναι πολύ μικρή, ενώ και οι καιροί συχνά είναι φουρτουνιασμένοι.

Δείτε ακόμα:  Κακοκαιρία: «Άνοιξαν» οι ουρανοί στην Αθήνα - Πού βρέχει καταρρακτωδώς (βίντεο)

Αυτό που, ίσως, δεν είναι τόσο λογικό είναι το Υπουργείο να δημιουργεί προσκόμματα στη δρομολόγηση πλοίων, πόσο μάλιστα στα πλοία εταιρειών που ταξιδεύουν τα πλοία τους ολοχρονίς στα νησιά μας.

Ένα τέτοιο “περίεργο” παράδειγμα αφορά τη δρομολόγηση των πλοίων της Golden Star Ferries για το 2018.
Το αρμόδιο Υπουργείο φέρνει προσκόμματα στη δρομολόγηση των δύο ταχύπλοων που αγόρασε η εταιρεία τον Δεκέμβριο του 2017, ενώ οι ώρες αναχώρησης που δίνει στα πλοία της “Superferry” και “Superferry II” από το λιμάνι του Ηρακλείου δεν είναι και οι καλύτερες δυνατές.
Αναχωρήσεις στις έξι και μισή το πρωΐ, ή στις εννιά το πρωΐ, δεν φαντάζουν τόσο ελκυστικές για τους επιβάτες.

Δείτε ακόμα:  59χρονη έχασε τη μάχη με τον κορονοϊό – Πάλεψε για 9 μέρες

Η πολιτική και η μικροπολιτική σχετίζονται, άραγε, άμεσα με την ελληνική ακτοπλοΐα;
Υπάρχουν και το 2018 οι ημέτεροι και οι άλλοι;

Πολλοί πίστευαν ότι οι “αλησμόνητες” εποχές επί Υπουργίας Γιαννόπουλου, Κατσιφάρα και Παυλίδη είχαν ανεπιστρεπτί περάσει.
Ας ελπίσουμε να μην τις ξαναζήσουμε.

Πολιτική, μικροπολιτική και ελληνική ακτοπλοΐα συνιστούν διαχρονικά ένα τρίγωνο που οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην απαξίωση.

Αντώνης Λαζαρής

Πηγή: TheSeaNation