Πως ακριβώς εφαρμόζεται το SEO marketing σε ένα ιστότοπο

Η κατασκευή ενός επαγγελματικού siteείναι το πρώτο στάδιο μιας επιχείρησης που θέλει να επεκταθεί διαδικτυακά. Το δεύτερο στάδιο είναι να υλοποιήσει όλες τις αναγκαίες ενέργειες για να προβληθεί αυτό περισσότερο και να προσελκύσει νέους πελάτες. Στο άρθρο που ακολουθεί, θα γνωρίσετε καλύτερα τον όρο ‘SEM’ ή αλλιώς ‘SEOMarketing’, τους λόγους που το προτιμούν πολλοί ιδιοκτήτες ιστοσελίδων καθώς και τον τρόπο που εφαρμόζεται σε αυτές.

Τι είναι το ‘SEOMarketing’ (SEM)

Το΄Search Engine Optimization Marketing’ (SEM) είναι ένα είδος ψηφιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται για να αυξηθεί περισσότερο η προβολή ενός ιστότοπου στις SERP’s, δηλαδή στις σελίδες αποτελεσμάτων της Googleκαι άλλων μηχανών αναζήτησης και να αποκτήσει περισσότερους επισκέπτες. Το SEMσυνδυάζει αμειβόμενες και μη αμειβόμενες μεθόδους διαφήμισης.

Με τις SEOτεχνικές βελτιώνει το websiteγια να γίνει ορατό στο σαρωτικό έλεγχο που πραγματοποιεί μία μηχανή αναζήτησης και να αποκτήσει οργανική επισκεψιμότητα και παράλληλα με τις πληρωμένες διαφημίσεις αγοράζει επισκέπτες με την βοήθεια των καταχωρήσεων της επί πληρωμή αναζήτησης. Συνεπώς, το SEMείναι ένας από τους βέλτιστους τρόπους για να νικηθούν οι ανταγωνιστές του ιστότοπου, να ενισχυθεί η παρουσία του στο διαδίκτυο μα και να βελτιστοποιηθούν και άλλες διαφημιστικές καμπάνιες.

Πότε εμφανίστηκε ο όρος του SEOμάρκετινγκ

ΤοSEOMarketingείναισυνυφασμένο με τις μηχανές αναζήτησης. Η Veronica, η πρώτη μηχανή αναζήτησης του διαδικτύου, δημιουργήθηκε το 1992 από φοιτητές του πανεπιστημίου της Νεβάδα ενώ η Googleη πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης, δημιουργήθηκε από το πανεπιστήμιο Στάνφορντ το 1998.

Τρία χρόνια αργότερα,oDannySullivanδιέδωσε τον όρο του ‘SEM’ (‘Search Engine Marketing’) προκειμένου να καλύψει το πεδίο των σχετικών ενεργειών του SEO,της υποβολής του ιστότοπου σε καταλόγους ευρετηρίασης, της οργάνωσης πληρωμένων λιστών στις SERP’sκαι γενικά της ανάπτυξης των στρατηγικών digitalmarketing. Περίπου το 2007, οι ειδικοί συνειδητοποίησαν την ισχύ των ‘Pay-Per-Click’ διαφημίσεων (PPC) για τις μηχανές αναζήτησης.

Τα είδη του “SEM

Οι εταιρείες specialistsSEO, όπως είναι η SEO Dominator Marketing Firm, εφαρμόζουν τρία κυρίως είδη του μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης για να προβάλλουν όσο το δυνατόν περισσότερο το site του κάθε πελάτη τους. Αυτά είναι τα εξής:

  • OnSite και OffSite SEO: Ο ιστότοπος βελτιστοποιείται με τον εντοπισμό των κατάλληλων λέξεων-κλειδιών, την τοποθέτησή τους σε στρατηγικά σημεία, την δημιουργία περιεχομένου, την διόρθωση τεχνικών σφαλμάτων, γίνεται αντιληπτός από τις μηχανές αναζήτησης και λαμβάνει μία από τις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων. Έτσι, μόλις ένας χρήστης πληκτρολογεί συγκεκριμένα keywordsστην Google ανακαλύπτει άμεσα τον ιστότοπο και εισέρχεται εντός του.
  • Local SEO: Η τοπική βελτιστοποίηση είναι ιδανική για τις ψηφιακές επιχειρήσεις καθώς τις βοηθά να είναι ορατές στους χάρτες της Googleή άλλων μηχανών αναζήτησης.
  • PPC διαφημίσεις: Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης δίνει ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό κάθε φορά που ο χρήστης ‘κλικάρει’ στην διαφήμιση και μπαίνει στο site.

 Πώς ωφελούνται οι ιστότοποι με το μάρκετινγκ των μηχανών αναζήτησης

 Τα πλεονεκτήματα του SEOMarketingείναι πολλά και σημαντικά για κάθε ιστοσελίδα που επιλέγει να το ακολουθήσει. Τα αποτελέσματα με την βοήθεια των Pay-Per-Click διαφημίσεων και του SEO είναι περισσότερο άμεσα για ένα site. Αντίθετα, αν χρησιμοποιούνταν μόνο ενέργειες βελτιστοποίησης, θα χρειαζόταν περισσότερος χρόνος για να φτάσει η ιστοσελίδα στην κορυφή των αποτελεσμάτων της Google.

Με το SEMφτάνουν στο website άτομα που πραγματικά επιθυμούν να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που αυτό προσφέρει. Επιπλέον, είναι πολύ εύκολο να συλλεχθούν δεδομένα των επισκεπτών και των πελατών με συγκεκριμένα εργαλεία.

Ποια είναι τα πιο χρήσιμα εργαλεία του SEOMarketing

Για την επίτευξη όλων των στόχων της διαφημιστικής καμπάνιας SEMείναι εξαιρετικά βοηθητικά μερικά εργαλεία:

  • το Google Analytics:Πρόκειται για μία δωρεάν εφαρμογή της Google, όπου προσφέρονται μία σειρά μετρήσεων που αφορούν το websiteκαι των καμπανιών. Έτσι, γίνεται γνωστό το ποσοστό των μετατροπών, ο αριθμός των «κλικ» κ.α.
  • SEMrush: Είναι ένα εργαλείο με το οποίο μπορεί να αναλυθεί ο ανταγωνισμός. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις: την επί πληρωμή και την δωρεάν.
  • Excel:Είναι ένα αναγκαίο εργαλείο για να διαχειρίζονται και να αναλύονται ευκολότερα τα δεδομένα από τις PPCδιαφημίσεις.

Πώς εφαρμόζεται

Τα βήματα που ακολουθούνται για να εφαρμοστεί το SEMσε ένα websiteείναι τα παρακάτω:

  • Ο καθορισμός του κοινού όπου θα στοχεύσει το website: Ο ειδικός που θα εφαρμόσει το SEOMarketing στην ιστοσελίδα, το πρώτο που οφείλει να κάνει είναι να διαχωρίσει το κοινό που την επισκέπτεται με βάση κάποια χαρακτηριστικά του, όπως τα γεωγραφικά (τοποθεσία, περιοχή), δημογραφικά/κοινωνικοοικονομικά (φύλο, απασχόληση, ηλικία, επίπεδο εκπαίδευσης) κ.α. Έτσι, θα γνωρίσει καλύτερα τους επισκέπτες, θα μπορέσει να τους προσφέρει, ό,τι ακριβώς θέλουν και θα αυξηθεί η αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ.
  • Ανάλυση του ανταγωνισμού: Ο SEOMarketer θα εντοπίσει τους δυνητικούς ανταγωνιστές του ιστότοπου και θα προσπαθήσει να βρει τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία τους. Για να το καταφέρει αυτό, θα χρειαστεί να απαντήσει σε ορισμένες ερωτήσεις, όπως: ‘Τι προϊόντα πουλάνε;’, ‘Ποιες στρατηγικές χρησιμοποιούν για να διαφημιστούν;’, ‘Ποιες ήταν οι προηγούμενες στρατηγικές marketing;’ κ.α
  • Αναζήτηση keywords,
  • Συγγραφή κειμένων με στόχο να αυξηθεί η επωνυμία της επιχείρησης,
  • Πραγματοποίηση ενεργειών SEO: Υλοποιούνται διάφορες ενέργειες εντός (On- Page) ή εκτός του website (Οff- Page) προκειμένου να βελτιωθεί περισσότερο. Επιπλέον δημιουργούνται σύνδεσμοι από άλλες ιστοσελίδες.
  • Βελτιστοποίηση του website για τα social media: Με τις κατάλληλες ενέργειες, όπως η προσθήκη κουμπιών ‘Facebookshare’, ‘Facebooklike’ αυξάνονται οι πιθανότητες διάδοσης του περιεχόμενου του websiteστα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Δημιουργία PPC διαφήμισης με την βοήθεια του GoogleAds.

Συνοψίζοντας, το μάρκετινγκ των μηχανών αναζήτησης είναι ιδιαίτερα σημαντικό και απαραίτητο στοιχείο για την καλύτερη προώθηση μίας ιστοσελίδας.

 

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.