Πώς να αξιοποιήσετε σωστά το SMS μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας

Στη σημερινή εποχή, η χρήση των ψηφιακών μέσων για σκοπούς marketing είναι απαραίτητη για να αναπτυχθούν οι επιχειρήσεις. Το SMS marketing είναι ένα τέτοιο μέσο και μάλιστα ένα από τα πιο αποτελεσματικά. Αυτό γιατί τα γραπτά μηνύματα επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν άμεσα με τους πελάτες τους, προσφέροντας αμέτρητες δυνατότητες, αρκεί να ξέρει κάποιος πώς να τις εκμεταλλευτεί!

Σε αυτό το άρθρο λοιπόν θα δούμε τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αξιοποιήσετε τις δυνατότητες που προσφέρει το SMS marketing προς όφελος της επιχείρησής σας. Πάμε να τα δούμε!

Δημιουργήστε ελκυστικά μηνύματα

Το πιο βασικό και καθοριστικό κομμάτι στο SMS marketing είναι το περιεχόμενο! Γι’ αυτό και είναι σημαντικό να δημιουργείτε ελκυστικά μηνύματα, έχοντας στο μυαλό σας ότι η κάθε λέξη που χρησιμοποιείτε μετράει. Σχεδιάστε το περιεχόμενο των μηνυμάτων σας με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι προσωποποιημένο, σαφές και ενδιαφέρον. Έτσι, θα τραβάει την προσοχή του παραλήπτη, ο οποίος θα αφιερώνει χρόνο να το διαβάσει, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι πιθανότητες να κάνει κάποια ενέργεια. Επιπλέον, τα μηνύματα που στέλνετε θα πρέπει να είναι διαμορφωμένα με βάση το ιστορικό αγορών του πελάτη και τα ενδιαφέροντά του. Γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό να δημιουργείτε και να διατηρείτε λίστες πελατών!

Φτιάξτε λίστες πελατών

Όπως είπαμε παραπάνω, ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα όσον αφορά στο SMS marketing είναι η προσωποποίηση του μηνύματος. Η βάση για να γίνει αυτό είναι να διατηρείτε λίστες πελατών, κάτι το οποίο μπορείτε να κάνετε με πολλούς τρόπους. Ένας από αυτούς είναι να τοποθετήσετε ένα αντίστοιχο section στο website σας, στο οποίο να προτρέπετε τους επισκέπτες να εισάγουν το κινητό τους τηλέφωνο, ώστε να λαμβάνουν ειδοποιήσεις. Για να παροτρύνετε τους επισκέπτες του website σας να κάνουν εγγραφή στη λίστα SMS σας, μπορείτε να τους δώσετε κάποια κίνητρα, όπως αποκλειστικές προσφορές, εκπτώσεις, και πρόσβαση σε νέα προϊόντα!

Μην ξεχνάτε τα πολυμέσα

Παρόλο που τα SMS είναι γραπτά μηνύματα, δε σημαίνει ότι δεν μπορείτε να συμπεριλάβετε σε αυτά πολυμέσα. Τα πολυμέσα τραβούν την προσοχή του παραλήπτη και κάνουν τα μηνύματα πιο ενδιαφέροντα, με αποτέλεσμα να αυξάνονται κατά πολύ οι πιθανότητες να διαβάσει το περιεχόμενό τους, αντί να τα αγνοήσει. Μερικά είδη πολυμέσων που μπορείτε να προσθέσετε στα γραπτά μηνύματα που στελνετε είναι εικόνες, βίντεο, και GIFs με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, ώστε να τα κάνετε πιο ελκυστικά στον παραλήπτη.

Μελετήστε προσεκτικά τη συχνότητα

Όταν οργανώνετε την καμπάνια SMS marketing της επιχείρησής σας, θα πρέπει να σχεδιάσετε στρατηγικά τη συχνότητα με την οποία θα στέλνετε τα μηνύματα. Είναι σημαντικό να αποφύγετε ώρες, όπως νωρίς το πρωί ή αργά το βράδυ και ώρες στις οποίες οι παραλήπτες είναι πιο πιθανό να είναι απασχολημένοι. Επιπλέον, θα πρέπει να σκεφτείτε προσεκτικά και τη συχνότητα με την οποία στέλνετε μηνύματα -δε θέλετε να κουράσετε τους πελάτες με υπερβολικά συχνό και επαναλαμβανόμενο περιεχόμενο. Βρείτε τη σωστή ισορροπία ανάμεσα στο timing και τη συχνότητα με την οποία θα στέλνετε μηνύματα, ώστε να εξασφαλίσετε την ποιότητα της επικοινωνίας με τους πελάτες σας!

Επενδύστε στην αλληλεπίδραση

Το κλειδί για να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας είναι να επενδύσετε στην αλληλεπίδραση. Η αλληλεπίδραση κάνει τους πελάτες σας να νιώθουν ότι ενδιαφέρεστε για το αν είναι ικανοποιημένοι και επιθυμείτε να βρείτε τις καλύτερες λύσεις στα προβλήματά τους. Το SMS marketing δε χρειάζεται να είναι μια μορφή μονομερούς επικοινωνίας, μπορεί να αποτελέσει ένα δίαυλο επικοινωνίας ανάμεσα σε εσάς και τους πελάτες σας, ώστε να χτίσετε μια σταθερή σχέση μαζί τους. Οι καλύτεροι τρόποι για να το πετύχετε αυτό είναι να τους ενθαρρύνετε να απαντούν στα μηνύματα που τους στέλνετε, λέγοντάς σας τη γνώμη τους ή ακόμα και να κάνετε έρευνες, ώστε να μάθετε το επίπεδο ικανοποίησής τους.

Το SMS marketing προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν άμεσα με τους πελάτες τους και να δημιουργήσουν μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους. Αν θέλετε να αξιοποιήσετε τα πλεονεκτήματα του SMS marketing για την επιχείρησή σας, σιγουρευτείτε ότι θα δημιουργήσετε μία καλά οργανωμένη στρατηγική, με τη βοήθεια κάποιου ειδικού!

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.