Προειδοποίηση του 112 με μήνυμα σε Αχαΐα και Ιωάννινα (φώτο)

Μήνυμα από τον τηλεφωνικό αριθμό έκτακτης ανάγκης 112 της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας έλαβαν λίγο μετά τις 18:30 στα κινητά τους τηλέφωνα οι κάτοικοι της Αχαΐας και των Ιωάννίων μετά την ανακοίνωση των περιοριστικών μέτρων, τα οποία τίθενται σε εφαρμογή από αύριο, Τρίτη 6 Οκτωβρίου, ώστε να περιοριστεί η διασπορά της νόσου Covid- 19.


Όπως αναφέρεται στην ειδοποίηση έκτακτης ανάγκης, «αυξημένο επιδημιολογικό φορτίο Covid- 19 σε Αχαΐα και Ιωάννινα» και συνεχίζει: «Φοράτε υποχρεωτικά μάσκα. Να είστε σε επιφυλακή. Μείνετε ασφαλείς, μείνετε υγιείς».

newsbeast.gr

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.