Ραφήνα: Αυτή είναι η διαδικασία διαγραφής αδειών κυκλοφορίας οχημάτων που καταστράφηκαν στις πυρκαγιές

Σε εξέλιξη είναι η διαδικασία διαγραφής αδειών κυκλοφορίας οχημάτων που καταστράφηκαν ή αχρηστεύτηκαν στις πυρκαγιές της 23ης και 24ης Ιουλίου 2018 στην Περιφέρεια Αττικής.

Με δεδομένη την ύπαρξη δελτίου ταυτότητας, οι ενδιαφερόμενοι (αυτοπροσώπως ή με εξουσιοδότηση) υποβάλλουν αίτηση – υπεύθυνη δήλωση σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής ή στο ΚΕΠ στη Διασταύρωση Ραφήνας.

Στην αίτηση αναφέρουν ότι το όχημα καταστράφηκε στην πυρκαγιά.

Αίτηση γίνεται και από τους συγγενείς α’ βαθμού με προσκόμιση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης. Αίτηση υποβάλεται και από κληρονόμους μετά την αποδοχή της κληρονομιάς

Λαμβάνεται η βεβαίωση διαγραφής από την Περιφέρεια και αυτόματα ενημερώνεται το μητρώο αδειών κυκλοφορίας οχημάτων ότι το όχημα διαγράφηκε.

Επίσης, αυτόματα ενημερώνεται η ΑΑΔΕ (εφορία), ώστε να μην επιβάλλονται τέλη κυκλοφορίας και να μην υπάρχει υποχρέωση ασφάλισης.

ΔΕΝ καταβάλλεται οποιοδήποτε παράβολο.

ΔΕΝ απαιτείται πιστοποιητικό καταστροφής από ανακυκλωτή.

Αν δεν υπάρχει δελτίο ταυτότητας, πρώτα θα πρέπει να γίνει η έκδοση – αντικατάσταση του. Σημειώνεται ότι η έκδοση – αντικατάσταση των δελτίων αστυνομικής ταυτότητας (καταστραμμένων ή απολεσθέντων) πραγματοποιείται ατελώς, χωρίς καταβολή παραβόλου.

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.