Στάσεις εργασίας από τις 12 το μεσημέρι έως τη λήξη της βάρδιας πραγματοποιούν για δεύτερη συνεχόμενη μέρα εργαζόμενοι σε δύο εργοτάξια της «ΑΚΤΩΡ» (σε έργα εκβάθυνσης του Ιλισσού και αποχετευτικού δικτύου στη Ραφήνα), απαιτώντας αυξήσεις 30% σε όλες τις ειδικότητες. Μάλιστα, θα συνεχίζουν και αύριο με νέα στάση εργασίας.
Οι στάσεις εργασίας κηρύχθηκαν από το Συνδικάτο Οικοδόμων που βρίσκεται από την πρώτη στιγμή στο πλάι τους και ύστερα από αποφάσεις που παίρνουν στη γενική συνέλευσή τους.
Την απόφαση να προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις πήραν ύστερα από τη στάση της εταιρείας η οποία, αν και της έχουν γνωστοποιηθεί τα αιτήματά τους πριν δύο μήνες, αποφεύγει να δώσει απαντήσεις.
902.gr






















































