Ραφήνα: Το “ευχαριστώ” στους μπαμπάδες του 4ου Δημοτικού που ανέλαβαν το ψήσιμο την Τσικνοπέμπτη

Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ραφήνας θα ήθελε να εκφράσει ένα μεγάλο και εγκάρδιο ευχαριστώ στους μπαμπάδες του σχολείου κ. Αραπκιλή, κ. Δημόπουλο, κ. Ντόκα και κ. Σκλιά, για την προθυμία και τη διάθεσή τους να αναλάβουν το ψήσιμο και να στηρίξουν τη δράση μας με τόσο όμορφη συνεργασία.


Ιδιαίτερες ευχαριστίες και στον κ. Πιστικίδη για την προσφορά των κάρβουνων, που συνέβαλαν ουσιαστικά στην επιτυχία της ημέρας.

Τα χαμόγελα των παιδιών, η χαρά τους για το κέρασμα με το κεμπάπ και την πιτούλα, ήταν η πιο όμορφη ανταμοιβή για όλους μας.

Και του χρόνου με υγεία, να είμαστε όλοι καλά και να δημιουργούμε ξανά τέτοιες ζεστές στιγμές για τα παιδιά μας!

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.