Σε κρίσιμη κατάσταση σε ιδιωτικό νοσοκομείο της Αθήνας νοσηλεύεται από χθες, Σάββατο 20 Μαρτίου, ο εφοπλιστής Γιάννης Αγγελικούσης, σύμφωνα με το iefimerida.gr.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο μεγαλύτερος Έλληνας εφοπλιστής, ηλικίας 73 ετών, ένιωσε το βράδυ της Παρασκευής αδιαθεσία, ενώ το πρωί του Σαββάτου υπέστη λιποθυμικό επεισόδιο. Ο Γιάννης Αγγελικούσης μεταφέρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του στο νοσοκομείο και αμέσως μπήκε σε καταστολή. Σύμφωνα με ιατρικούς κύκλους, οι επόμενες ώρες είναι κρίσιμες για την υγεία του Έλληνα εφοπλιστή.
Ο όμιλος Αγγελικούση είναι o δεύτερος μεγαλύτερος διεθνώς ναυτιλιακός όμιλος. Διαθέτει 141 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 26,7 εκατ. τόνων και αξίας 9,01 δισ. δολαρίων, ενώ «τρέχει» ναυπηγικό πρόγραμμα 22 πλοίων. Από το σύνολο των πλοίων του ομίλου Αγγελικούση, 57 είναι δεξαμενόπλοια, 49 φορτηγά και 35 LNG.
Ο Όμιλος Αγγελικούση δραστηριοποιείται σε ξηρό και υγρό φορτίο, ενώ τα περισσότερα από τα 141 πλοία του πλέουν υπό την ελληνική σημαία.
Ποιος είναι ο Γιάννης Αγγελικούσης
Ο Γιάννης Αγγελικούσης, όπως αναφέρει η Βικιπαίδεια, γεννήθηκε το 1948 στο Λονδίο. Είναι γιος του Αντώνη Αγγελικούση και της Μαρίας Παπαλιού. Άρχισε να εμπλέκεται στην εταιρεία του πατέρα του από το 1973. Αδελφή του είναι η Άννα Αγγελικούση, η οποία αποτελεί και αυτή μια από τις ισχυρές γυναίκες της ελληνικής εφοπλιστικής κοινότητας.
Ο Γιάννης Αγγελικούσης ανέλαβε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Angelicoussis Shipping Group το 1989, μετά τον θάνατο του πατέρα του Αντώνη Αγγελικούση. Το 1992 ίδρυσε την Kristen Navigation (μετονομάστηκε σε Maran Tankers Management το 2009), η οποία ανέλαβε το κομμάτι των tankers, ενώ το επόμενο έτος προχώρησε στις πρώτες παραγγελίες 5 πλοίων capesizes, χύδην φορτίου, από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries.
Εκείνη την εποχή ήταν τα μεγαλύτερα πλοία του είδους που είχε παραγγείλει ποτέ Έλληνας εφοπλιστής. Το 2000 αποφάσισε να επεκτείνει τον τομέα των tankers, με νέες παραγγελίες πλοίων Aframaxes, Suezmaxes και VLCCs.
Τον Σεπτέμβριο του 2003 προχώρησε στην αγορά του πρώτου του πλοίου μεταφοράς LNG, του Maran Gas Asclepius, ιδρύοντας παράλληλα την θυγατρική Maran Gas Maritime που ασχολείται με τον τομέα των υγραεριοφόρων. Το 2005 η Marin Gas προχώρησε και στην πρώτη παραγγελία για πλοίο LPG.
Πηγή: iefimerida.gr