Στο μη περαιτέρω η κατάσταση με τα δρομολόγια των λεωφορείων στην Ανατολική Αττική!

Στο μη περαιτέρω έχει φτάσει η κατάσταση με τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια των λεωφορείων στην Ανατολική Αττική

Με αφορμή το κείμενο του Irafina.gr, αναγνώστης μας έστειλε μήνυμα με ένα email το οποίο είχε αποστείλει από τον περασμένο Δεκέμβριο σχετικά με τα δρομολόγια στις γραμμές 307 (Προαστιακός Κορωπίου – Δουκ. Πλακεντίας)  και 308 (Νομισματοκοπείο – Κορωπί)

Σκοπός της δημοσίευσης είναι μήπως και τελικά το email αυτό απαντηθεί, καθώς αν και έχει σταλεί σε 9 άτομα, δύο μήνες κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να απαντήσει

Αναλυτικά ο κ. Α.Κ στο email  αναφέρει:

Θα ήθελα να σας αναφέρω ότι η κατάσταση με τα δρομολόγια των λεωφορείων της Ανατολικής Αττικής και συγκεκριμένα για τα δρομολόγια των 307 και 308 που τουλάχιστον εγώ χρησιμοποιώ και γνωρίζω έχει φτάσει στο μη περαιτέρω.

-Καθημερινές καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων χωρίς καμία ενημέρωση από τον οποιοδήποτε αρμόδιο.

-Το 308 των 15:30 και 15:45 από Νομισματοκοπείο προς Κορωπί σχεδόν μέρα παρά μέρα ΔΕΝ πραγματοποιούνται με αποτέλεσμα στο δρομολόγιο που γίνεται να μην χωράμε.

-Το 307 των 6:00 από Κορωπί προς Δουκίσσης Πλακεντίας τις τελευταίες 10 μέρες γίνεται με καθυστέρηση 15 λεπτών ή και καθόλου με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνουμε τον Προαστιακό των 6:35 από Κάντζα.

-Το 308 των 5:45 από Κορωπί προς Νομισματοκοπείο έχει καταργηθεί από αρχές Νοεμβρίου 2022 και στο site του ΟΑΣΑ είναι ακόμα αυτό το δρομολόγιο!!!

-Το 308 των 6:05 από Κορωπί προς Νομισματοκοπείο σχεδόν τις δύο μέρες της βδομάδας δεν πραγματοποιείται καθόλου ή πραγματοποιείται με μεγάλη καθυστέρηση (έχει παρατηρηθεί και το εκπληκτικό να έρχονται δύο 308 μαζί, το προηγούμενο με το κανονικό
δρομολόγιο!!!).

-Η τηλεματική μετά από δύο χρόνια ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ έχει μπει σε αυτά τα λεωφορεία. Πόσα χρόνια χρειάζονται για να τοποθετηθούν αυτές οι συσκευές?

-Οι μισές πόρτες των λεωφορείων δεν ανοίγουν.

-Όλα τα λεωφορεία είναι σε άθλια κατάσταση:

α) κρέμονται καλώδια,
β) στάζουν τα κλιματιστικά,
γ) βρώμικα παντού,
δ) ΧΩΡΙΣ παράθυρα σε μια χώρα με 8 μήνες τον χρόνο καλοκαίρι και με πανδημία!!!

Ο ΟΑΣΑ απλά παρατηρητής των γεγονότων διότι τα έδωσε στα ΚΤΕΛ Αττικής και το αρμόδιο Υπουργείο Μεταφορών να αδιαφορεί σαν να μην είναι αρμοδιότητα του.

Κάθε μέρα είναι και μια περιπέτεια για να φτάσουμε στις δουλειές μας και για να επιστρέψουμε στα σπίτια μας.

Είναι τόσο δύσκολο, για αρχή, στο site του ΟΑΣΑ να είναι αναρτημένα ΜΟΝΟ τα δρομολόγια που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θα γίνονται και ας είναι και λιγότερα?

Το κράτος μας λογίζει σαν πολίτες 2ης κατηγορίας όσους μένουμε στην Ανατολική Αττική και πραγματικά δεν πάει άλλο.
Έχει ακουστεί ότι αυτά τα δρομολογία δεν βγάζουν τα λεφτά τους γιατί δεν χτυπάει ο κόσμος εισιτήρια.

-Αν ισχυεί αυτό, ποιος είναι αρμόδιος να το λύσει?

-Γιατί στα δρομολόγια των “κανονικών” ΚΤΕΛ Αττικής δεν μπαίνει κανένας χωρίς εισιτήριο, ενώ σε αυτά που κανονικά ανηκούν στον ΟΑΣΑ και τα διενεργεί το ΚΤΕΛ Αττικής μπορούν και μπαίνουν χωρίς εισητήριο?

-Πως το ΚΤΕΛ Αττικής στα δικά του δρομολογία διενεργεί ελέγχους αλλά όχι στου ΟΑΣΑ?

Αν δεν είναι ευθύνη του ΚΤΕΛ Αττικής να διενεργεί ελέγχους, προφανώς είναι του ΟΑΣΑ, σίγουρα όμως δεν ευθυνόμαστε όλοι εμείς που χτυπάμε κανονικά το εισιτήριο μας.

-Γιατί ο ΟΑΣΑ έδωσε τα δρομολογία της Ανατολικής Αττικής σε άλλον ανάδοχο?

-Ο ΟΑΣΑ είναι οργανισμός για την μισή Αττική?

Περιμένω οι αρμόδιοι να απαντήσουν στα ανωτέρω και φυσικά να λύσουν επί της ουσίας τα προαναφερόμενα προβλήματα.
Ελπίζω και ο Συνήγορος του Πολίτη να ασχοληθεί με το θέμα και να πράξει τα δέοντα, σύμφωνα με τις αρμοδιότητες του, μήπως και
αναγκαστεί κάποιος αρμόδιος και ασχοληθεί και διευθετήσει τα αυτονόητα και δοθούν και οι απαντήσεις στα ανωτέρω.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.