Συνελήφθη ανήλικος για φθορές σε συρμό του ΗΣΑΠ

Στα χέρια της Αστυνομίας, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, έπεσε το βράδυ του Σάββατου (30.12.24) στο σταθμό του ΗΣΑΠ «Μοναστηράκι» ένας 16χρονος αλλοδαπός, κατηγορούμενος για φθορές σε συρμό.


Σύμφωνα με την Αστυνομία, κατά τη διάρκεια δρομολογίου συρμού του ΗΣΑΠ και κοντά στον σταθμό «Ομόνοια», ο 16χρονος κλώτσησε και έσπασε δύο τζαμιά, που αποκολλήθηκαν και έπεσαν μέσα στην αποβάθρα.

Άμεσα αστυνομικοί του Σχεδίου «ΑΡΙΑΔΝΗ διαπίστωσαν τις φθορές και ακινητοποίησαν στο σταθμό ΗΣΑΠ «Μοναστηράκι» τον 16χρονο και τον οδήγησαν στο Τμήμα Ασφαλείας Ομονοίας το οποίο επιλήφθηκε προανακριτικά.

Ο συλληφθείς, με τη σχηματισθείσα σε βάρος του δικογραφία, οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

newsit.gr

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.