Την ένταξη στο πρόγραμμα σχολικής αναβάθμισης «Μαριέττα Γιαννάκου» του 4ου Δημοτικού Σχολείου ανακοίνωσε η Υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη, κατά τη διάρκεια της καθιερωμένης σχολικής γιορτής για το κλείσιμο της χρονιάς.
© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.