Τέμπη: Ο σταθμάρχης ομολόγησε το λάθος του – Είπε πως “ήταν η κακιά στιγμή”!

Ο σταθμάρχης φαίνεται πως παραδέχθηκε ότι έκανε λάθος και έστειλε σε λάθος ράγες το τρένο που συγκρούστηκε στα Τέμπη με την εμπορική αμαξοστοιχία, με αποτέλεσμα να βρουν τον θάνατο τουλάχιστον 40 άνθρωποι.

Μάλιστα, το ομολόγησε σε συνάδελφό του. Την ίδια στιγμή οι πληροφορίες από την προανάκριση τον φέρνουν να έχει παραδεχθεί το λάθος του και να αποδίδει την τραγωδία στην “κακιά στιγμή”.

Μιλώντας στο “T-Live” του Alpha, ο συνάδελφος του 60χρονου που δούλευε στα Παλιοφάρσαλα και μετά πήγε στη Λάρισα, τόνισε ότι ο 60χρονος “δεν κατάλαβε στην αρχή τι λάθος έκανε. Τα έχασε, δεν μιλούσε καθόλου…”.

Όσο για τα πρώτα του λόγια, υποστήριξε πως “τον ρώτησα “τί έκανες;” και μου λέει:

“Το έβαλα κανονικά το τρένο στη γραμμή του”. Μετά κατάλαβε το λάθος του. Δεν το είχε διώξει κανονικά, το είχε διώξει λάθος. Είναι καθαρά ανθρώπινο λάθος”.

Ηταν η κακιά στιγμή

Την ίδια στιγμή οι πληροφορίες για το τι είπε στην προανάκριση, θέλουν τον σταθμάρχη να αποδίδει το ατύχημα “στην κακιά ώρα”…

Κατά την απολογία του, ο σταθμάρχης φέρεται να παραδέχθηκε αρχικά το τραγικό λάθος του και να το απέδωσε στην “κακιά ώρα”, ενώ σε βάρος του έχει σχηματιστεί δικογραφία για βαρύτατα αδικήματα.

“Το σύστημα λειτούργησε”

Για τη διαδικασία που γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις ανέφερε ότι “γυρίζεις τις αιχμές, τα κλειδιά. Στην ευθεία ή στη διαγώνιο. Τα συστήματα μια χαρά λειτούργησαν. Το λάθος είναι δικό του και το παραδέχτηκε και χτες και εκεί. Είναι καθαρά ανθρώπινο λάθος. Ποιο σύστημα φταίει; Υπάρχει πιθανότητα να είναι το σύστημα λάθος;”.

Για το πόσο καιρό ήταν σταθμάρχης ο 60χρονος και την εκπαίδευση που έκανε, ο συνάδελφός του απάντησε:

“Είναι δύο μήνες σταθμάρχης. Ήταν παλιά στον ΟΣΕ στις αποσκευές, έφυγε από τον ΟΣΕ και πήγε μετάταξη σε ένα υπουργείο απ΄ότι ξέρω και ξαναγύρισε στον ΟΣΕ και έγινε σταθμάρχης. Ήταν στο Υπουργείο Παιδείας. Εκπαιδεύτηκε. Τρεις μήνες θεωρεία, τρεις μήνες πρακτική, μια χαρά εκπαιδεύτηκε. ‘Όσο κάνουν και τα άλλα παιδιά”.

“Έπρεπε να επαναφέρει τα κλειδιά στην ευθεία”

Για τις κινήσεις που έπρεπε να κάνει, είπε: “Έπρεπε να επαναφέρει τα κλειδιά στην ευθεία, να φύγει το τρένο πάνω, στην άνοδο. Έπρεπε να τα επαναφέρει στην ευθεία. Όπως τα είχε βάλει στη διαγώνιο για να επαναφέρει τον προαστιακό, έπρεπε να επαναφέρει τα κλειδιά στην ευθεία για να φύγει το τρένο, το intercity. Ξέχασε τα κλειδιά να τα γυρίσει. Καθαρά ανθρώπινο λάθος, δικό του”.

Όσο για την οπτική επαφή που μπορεί να κάνει για να ελέγξει αν όλα πήγαν καλά, ο σταθμάρχης απάντησε: “Ο πίνακας εκεί μπροστά μια χαρά φαίνεται. Μια χαρά δουλεύει ο πίνακας. Οι γραμμές είναι μακριά, είναι 500 μέτρα από το σταθμό τα κλειδιά. δεν μπορείς να πας να τα ελέγξεις. Φαίνεται από τον πίνακα που έχεις μπροστά σου. Τι πιο ασφαλές τρόπος από αυτός; Αν τα γύριζε θα έφευγε το τρένο κανονικά στην άνοδο”.

thetoc.gr

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.