Θετικός στον κορονοϊό βουλευτής της ΝΔ

Θετικός στον κορονοϊό διαγνώστηκε ο βουλευτής της ΝΔ Χρήστος Κέλλας. Ο ίδιος ο κ. Κέλλας γνωστοποίησε το γεγονός με ανάρτησή του στο Facebook:


«Μετά από ήπια συμπτώματα – χαμηλό πυρετό – εξετάστηκα για τον κορονοϊό και βρέθηκα θετικός στον #covid_19. Παραμένω στο σπίτι μου, υπακούοντας στις οδηγίες των επιστημόνων. Χωρίς πανικό, με αισιοδοξία, πίστη και ελπίδα, θα το περάσουμε κι αυτό και θα βγούμε νικητές!», ανέφερε χαρακτηριστικά.

newsbomb.gr

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.