Θετικός στον κορονοϊό διαγνώστηκε ο βουλευτής της ΝΔ Χρήστος Κέλλας. Ο ίδιος ο κ. Κέλλας γνωστοποίησε το γεγονός με ανάρτησή του στο Facebook:
«Μετά από ήπια συμπτώματα – χαμηλό πυρετό – εξετάστηκα για τον κορονοϊό και βρέθηκα θετικός στον #covid_19. Παραμένω στο σπίτι μου, υπακούοντας στις οδηγίες των επιστημόνων. Χωρίς πανικό, με αισιοδοξία, πίστη και ελπίδα, θα το περάσουμε κι αυτό και θα βγούμε νικητές!», ανέφερε χαρακτηριστικά.
newsbomb.gr

















































