Τι ετοιμάζει ο Σκλαβενίτης στην Κάτω Κηφισιά

Στις 22 Νοεμβρίου, δηλαδή σε δύο εβδομάδες από σήμερα, συμπληρώνεται ένας χρόνος από την ημέρα που ανέβασε «ταμπέλα» το e-shop της αλυσίδας Σκλαβενίτης στην Αττική.

Κοντά ένα χρόνο μετά, το ηλεκτρονικό κατάστημα του μεγαλύτερου λιανέμπορου της χώρας έχει ανέβει στη Λάρισα, έχει πάει στην Πάτρα και ετοιμάζεται να κάνει πρεμιέρα στη Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις της χώρας.

Όμως μέχρι στιγμής, δεν έχει καταφέρει να μειώσει τον χρόνο παράδοσης των e-παραγγελιών στην Αττική κάτω από τις 4 ημέρες. Και αυτό οφείλεται, αφενός, στην υψηλή επισκεψιμότητα και αφετέρου, στο γεγονός ότι χρειάζεται νέους χώρους dark stores -γνωστά και ως dotcom, hubs ή κέντρα διανομών, δηλαδή αποθήκες που αποτελούν το άλφα και το ωμέγα για ένα επιτυχημένο online κατάστημα-, για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των διαδικτυακών του πωλήσεων. Στην Αττική, η Σκλαβενίτης διαθέτει ένα dark store, ενώ ο στόχος είναι να έχει τρία.

Ήδη η αλυσίδα, όπως αναφέρουν στο Euro2day.gr πηγές με γνώση, έχει αγοράσει ακίνητο στην Κάτω Κηφισιά, όπου θα δημιουργηθεί το δεύτερο dark store της, για να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες των e-πωλήσεών της στην Αττική -θα λειτουργήσει μέσα στο 2022-, ενώ αναζητά έναν ακόμη χώρο στα Νότια Προάστια.

Στη Θεσσαλονίκη, όπου το e-shop της αλυσίδας με βάση τον αρχικό σχεδιασμό θα ήταν έτοιμο να λειτουργήσει το περασμένο καλοκαίρι, -το dark store που θα σηκώσει το βάρος της e-ανάπτυξης βρίσκεται στην Πυλαία, σε χώρους που διαθέτει η εταιρεία-, θα ανεβάσει ταμπέλα μέχρι το τέλος του μήνα, αναφέρουν οι ίδιες πηγές στο Euro2day.gr.

Η εξυπηρέτηση και η προετοιμασία των ηλεκτρονικών παραγγελιών για τις περιοχές της Πάτρας και της Λάρισας πραγματοποιούνται μέσω τοπικών hyper καταστημάτων της αλυσίδας, στα οποία αναπτύχθηκαν οι σχετικές υποδομές για την υποστήριξη των νέων υπηρεσιών (εγκατάσταση συστήματος αποδοχής, προετοιμασίας και αποστολής online παραγγελιών). Μοντέλο εξυπηρέτησης των e-παραγγελιών της το οποίο θα ακολουθήσει και σε άλλες πόλεις της χώρας στις οποίες σκοπεύει να κάνει πρεμιέρα μέχρι το τέλος του έτους.

Σχετικά με την ανάπτυξη του φυσικού της δικτύου, τη φετινή χρονιά το πλάνο προέβλεπε τη δημιουργία 7 νέων καταστημάτων -δύο εκ των οποίων αφορούσαν μετεγκατάσταση σε νέο μεγαλύτερο χώρο- και ανακαινίσεις υφιστάμενων καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο. Συνολικά οι επενδύσεις τη φετινή χρονιά αγγίζουν τα 50 εκατ. ευρώ.

Αναφορικά με ενδεχόμενη «είσοδο» με κατάστημα Σκλαβενίτης στην επένδυση στο Ελληνικό, οι ίδιες πηγές αναφέρουν στο Euro2day.gr πως δεν έχουν γίνει, μέχρι στιγμής, συζητήσεις με τη Lamda.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.