Τι θα γίνει με τους επόμενους σταθμούς του Μετρό και την επέκταση του Προαστιακού προς Ραφήνα & Λαύριο

Σχετικά με τα μεγάλα έργα υποδομής που υλοποιούνται σε όλη την χώρα και ειδικότερα για τους επόμενους σταθμούς του Μετρό στην Αττική που σχεδιάζονται αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

Ο κ. Καραμανλής τόνισε πως «το Μετρό επεκτείνεται, γιατί σε βάθος χρόνου είναι η μόνη σοβαρή και βιώσιμη λύση για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος του Λεκανοπεδίου. Για πρώτη φορά μετά από τόσα χρόνια, ξεκίνησε να κατασκευάζεται μια νέα Γραμμή – και μάλιστα στο κέντρο της πρωτεύουσας. Οι Αθηναίοι βλέπουν ήδη τα εργοτάξια για τη Γραμμή 4 του Μετρό, που επιτέλους προχωρά.

Προκηρύξαμε επίσης το διαγωνισμό για την επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς το Ίλιον. Σε δύο χρόνια εκτιμώ ότι θα δημοπρατήσουμε και τη σύνδεση του Θησείου με το Κέντρο Πολιτισμού ‘‘Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος’’. Μελετούμε ήδη την επέκταση της Γραμμής 4 προς τα βόρεια, που θα καλύψει την Κηφισίας μέχρι το Μαρούσι. Και βέβαια, θα συνεχίσουμε την ανάπτυξη του δικτύου του προαστιακού, προς τη Δυτική Αττική και προς Λαύριο και Ραφήνα».

Αυξήσεις διοδίων δεν μπορεί να γίνουν ούτε τώρα ούτε στο άμεσο μέλλον

«Το έχω πει και το εννοώ. Και νομίζω αυτό το αντιλαμβάνονται και οι παραχωρησιούχοι. Γι’ αυτό είμαι βέβαιος ότι θα συμφωνήσουμε μαζί τους, με γνώμονα πάντα το καλύτερο δυνατό για το κοινωνικό σύνολο. Εξάλλου, έχει έρθει η ώρα να πάμε σε χιλιομετρική χρέωση διοδίων, σε όλο το δίκτυο. Αυτό είναι το δίκαιο και συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη – ενώ ήδη, στη χώρα μας, η Ολυμπία Οδός το εφαρμόζει στην Πελοπόννησο», τόνισε ο κ. Καραμανλής μιλώντας στην εφημερίδα Real News.

Για το κυκλοφοριακό πρόβλημα και τα οδικά έργα στην Αττική

Ο κ. Καραμανλής μιλώντας για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος σημείωσε ότι «το σχέδιο μας για αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού περιλαμβάνει: επέκταση δικτύου Μετρό, κρίσιμα οδικά έργα, ενίσχυση αστικών συγκοινωνιών. Τώρα, πριν να είναι αργά. Η πιο ρεαλιστική μακροπρόθεσμη λύση είναι η επέκταση του δικτύου Μετρό, την οποία υλοποιούμε.

Παράλληλα, έχουμε ήδη αυξήσει πάνω από 50% τα λεωφορεία στον δρόμο και στους επόμενους μήνες ξεκινούν να έρχονται 650 νέα πράσινα λεωφορεία μηδενικών ρύπων, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη».

Σχετικά για τα οδικά έργα που υλοποιούνται στην Αττική επισήμανε πως πρόκειται «για έργα με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, που πρέπει να κάνουμε πριν η κατάσταση στο Λεκανοπέδιο γίνει αφόρητη. Όπως τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού. Την αστική σήραγγα της Ηλιουπόλεως. Την επέκταση της λεωφόρου Κύμης που έχει ήδη δημοπρατηθεί και θα αποσυμφορήσει την κίνηση σε Γαλάτσι, Νέα Ιωνία, Ηράκλειο, Πεύκη, Λυκόβρυση και Μαρούσι».

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.