Το μεγάλο τούνελ της Αττικής που θα τη… σώσει

Η Σήραγγα της Ηλιούπολης θα σώσει την Αθήνα, από το καθημερινό κυκλοφοριακό κομφούζιο.

Στο στάδιο της τελικής ωρίμανσης φαίνεται να βρίσκεται και επίσημα το μεγάλο έργο υποδομής για την Σήραγγα Ηλιούπολης και τον ανισόπεδο κόμβο της Λεωφόρου Βουλιαγμένης, που θα καταφέρει να συνδέσει τον Καρέα με το Ελληνικό σε δέκα λεπτά!

Η Lamda Development, που έχει αναλάβει το έργο για λογαριασμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, και το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΑΒΑΞ, που υποβάλλει την Πρότυπη Πρόταση, εργάζονται παράλληλα και ανεξάρτητα για την προετοιμασία των μελετών τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι μελέτες βρίσκονται σε πολύ προχωρημένο στάδιο, προκαλώντας μεγάλη αισιοδοξία για την ταχύτερη δυνατή μετάβαση στο επόμενο στάδιο του project, που -δίχως υπερβολή- θα αποτελέσει μια βαθιά ανάσα για το κυκλοφοριακό χάος της πρωτεύουσας.

Η Σήραγγα Ηλιούπολης αποτελεί ένα σημαντικό έργο που έχει πολλαπλά οφέλη για την περιοχή της Αθήνας. Τα οφέλη από την ολοκλήρωση ενός τέτοιου έργου:

Καταρχάς, θα συμβάλλει στην ολοκλήρωση του “ελεύθερου” δακτυλίου στο μητροπολιτικό συγκρότημα της Αθήνας. Με την ύπαρξη του Κηφισού, της Αττικής Οδού, της Σήραγγας Ηλιούπολης και της ανισόπεδης Λεωφόρου Βουλιαγμένης, δημιουργείται ένα δίκτυο ελεύθερων αξόνων χωρίς φανάρια που εξυπηρετεί τις διαμπερείς οδικές μετακινήσεις τόσο από το βόρειο προς το νότιο μέρος όσο και από την ανατολική προς τη δυτική κατεύθυνση. Με αυτόν τον τρόπο, ο χρόνος μετακινήσεων μειώνεται σημαντικά και κάποιος μπορεί να φτάσει γρήγορα από μία περιοχή σε άλλη, ακόμα και όταν η απόσταση μέσα στην πόλη θεωρείται μεγάλη.

Επίσης, η Σήραγγα Ηλιούπολης επιτρέπει την γρήγορη σύνδεση των νοτίων προαστίων με την περιοχή των Μεσογείων και φυσικά με το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος. Πριν από την κατασκευή της σήραγγας, η μετακίνηση από τον Άλιμο προς το αεροδρόμιο απαιτούσε περίπου 45-50 λεπτά μέσω της Βάρης-Κορωπίου.

Με την Σήραγγα Ηλιούπολης, ο χρόνος μετακίνησης μειώνεται κατά περίπου 15-20 λεπτά, ενώ βελτιώνεται και η κυκλοφορία στον άξονα της Βάρης-Κορωπίου.

Τρίτον, η Σήραγγα Ηλιούπολης προσφέρει πολύ πιο γρήγορη πρόσβαση στα νέα δεδομένα του Ελληνικού και το μεγάλο έργο που γίνεται. Με την σήραγγα, η σύνδεση Καρέα-Ελληνικό εκτιμάται ότι θα γίνεται σε μόλις 10 λεπτά.

Αν σκεφτούμε ότι η Λεωφόρος Βουλιαγμένης είναι συχνά υπερφορτωμένη κατά τις διάφορες ώρες της ημέρας, με τη λειτουργία του Ελληνικού το 2026 η κίνηση προς αυτήν την κατεύθυνση θα αυξηθεί σημαντικά. Με την ανακατανομή της κίνησης στη Βουλιαγμένης και τη βοήθεια του μετρό και του τραμ, η πρόσβαση στον χώρο του Ελληνικού θα γίνει πιο εύκολη.

newsauto.gr

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.