ΥΠΕΞ: Ολοκληρώθηκε η επιχείρηση επαναπατρισμού 33 Ελλήνων από τη Συρία

Ολοκληρώθηκε η επιχείρηση επαναπατρισμού 33 Ελλήνων πολιτών και μελών των οικογενειών τους, από τη Συρία, σήμερα, Δευτέρα (30/12), όπως ανέφερε σε επίσημη ανακοίνωσή του το Υπουργείο Εξωτερικών.


Αναλυτικά η ανακοίνωση του Υπουργείου:

“Υπό τις συντονισμένες προσπάθειες του Υπουργείου Εξωτερικών και των Πρεσβειών της Ελλάδας στη Δαμασκό και τη Βηρυτό, ολοκληρώθηκε με ασφάλεια, σήμερα, Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου, η επιχείρηση επαναπατρισμού 33 Ελλήνων πολιτών και μελών των οικογενειών τους, από τη Συρία.

Το Υπουργείο Εξωτερικών παραμένει σε πλήρη ετοιμότητα για την παροχή κάθε δυνατής αρωγής”.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.