Υπερκέρδη για σούπερ μάρκετ: «Πρωταθλητές» Σκλαβενίτης, Γαλαξίας – Τι κέρδισαν ΑΒ Βασιλόπουλος, Μασούτης, Lidl, My Market

Ο Σκλαβενίτης και ο Γαλαξίας, με βάση την ποσοστιαία άνοδο, ήταν οι κερδισμένοι της καραντίνας. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα στοιχεία της Nielsen, σύμφωνα με τα οποία είδαν τις πωλήσεις τους να ανεβαίνουν πάνω από το μέσο όρο του κλάδου για το 2020.

Πιο συγκεκριμένα με βάση τα στοιχεία αυτά η αγορά κινήθηκε αυξητικά με ποσοστό 9,7%. Ο Σκλαβενίτης poy βρέθηκε στο +15% και ο ΑΒ Βασιλόπουλος στο +4% περίπου. Πρόκειται για τις οι αλυσίδες που αύξησαν τον τζίρο τους σε απόλυτο αριθμό σε πολύ υψηλά επίπεδα.

Η Lidl Ελλάς είναι με βάση τη Nielsen πολύ ψηλά. Σημειώνεται ότι όμως ότι δεν δημοσιοποιεί στοιχεία της. Συνεπώς, η Nielsen έκρινε με βάση την ανάλυση της με την αναλογία τζίρων. Έδωσε ποσοστά αύξησης, κάτι που συχνά έχει αμφισβητήσει η Lidl στο παρελθόν. Έτσι, η Lidl εμφανίζεται με πωλήσεις στο +8%.
Στο +5,5% είναι η Metro, στο +6,3% ο Μασούτης, στο +13,7% ο Γαλαξίας.
Συνολικά ο κύκλος εργασιών του οργανωμένου λιανεμπορίου κινήθηκε στα επίπεδα των 10,7 δισ. ευρώ (εκτός των νησιών). Μαζί με τη νησιωτική Ελλάδα το σύνολο του τζίρου ανέρχεται στα 11,34 εκατ. ευρώ.

Τέλος, τα στοιχεία στη συνέχεια είναι σύμφωνα με την αναλογία των τζίρων ενώ στο σύνολο συμπεριλαμβάνεται και η Lidl Ελλάς.

Ο Σκλαβενίτης, κατέγραψε σε εταιρικό επίπεδο πωλήσεις στα επίπεδα του +15% και σε επίπεδο ομίλου άνω του 19% . Ο τζίρος υπερβαίνει το 3,1 δισ. σε όρους εταιρείας και τα 3,8 δισ. σε όρους ομίλου.

Ο ΑΒ Βασιλόπουλος έφτασε σε κύκλο εργασιών πάνω από 2 δισ. ευρώ (1,94 δισ. το 2019) και ο Γαλαξίας στα 511 εκατ. ευρώ.

aftodioikisi.gr

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.