Υπό κατάληψη το Λύκειο Πικερμίου

Υπό κατάληψη βρίσκεται σήμερα το Λύκειο Πικερμίου. Δύο χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη πολλά είναι τα σχολεία τα οποία βρίσκονται υπο κατάληψη με τους μαθητές να λαμβάνουν μέρος στις εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν στη μνήμη των θυμάτων.


Οι μαθητές του Λυκείου Πικερμίου ζητούν δικαιοσύνη και ασφαλέστερες μετακινήσει. Οι μαθητές, απαιτούν να μη ξεχαστεί η τραγωδία και να ληφθούν μέτρα για την αποφυγή παρόμοιων περιστατικών.

Παράλληλα θα συμμετέχουν σε πορείες και δράσεις αλληλεγγύης.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.