Υπό κατάληψη βρίσκεται σήμερα το Λύκειο Πικερμίου. Δύο χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη πολλά είναι τα σχολεία τα οποία βρίσκονται υπο κατάληψη με τους μαθητές να λαμβάνουν μέρος στις εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν στη μνήμη των θυμάτων.
Οι μαθητές του Λυκείου Πικερμίου ζητούν δικαιοσύνη και ασφαλέστερες μετακινήσει. Οι μαθητές, απαιτούν να μη ξεχαστεί η τραγωδία και να ληφθούν μέτρα για την αποφυγή παρόμοιων περιστατικών.
Παράλληλα θα συμμετέχουν σε πορείες και δράσεις αλληλεγγύης.






















































