Ανατολική Αττική: Δημοτικός υπάλληλος προκαλούσε βλάβες στο δίκτυο ύδρευσης!

Μια απίστευτη ιστορία εξελίχθηκε σε δήμο της Ανατολικής Αττικής πριν από λίγες ημέρες και οδήγησε στο τέλος μιας περιόδου απόλυτης ασυδοσίας ενός συγκεκριμένου ατόμου.

Όλα ξεκίνησαν από τις αλλεπάλληλες διακοπές και βλάβες στην υδροδότηση συγκεκριμένης περιοχής του δήμου, το τελευταίο χρονικό διάστημα, γεγονός που είχε αναστατώσει αλλά και εκνευρίσει δικαιολογημένα τους κατοίκους της.

Οι προσπάθειες της δημοτικής υπηρεσίας ύδρευσης ήταν διαρκείς όμως μόλις επιδιορθωνόταν η μία βλάβη, παρουσιαζόταν μια νέα με αποτέλεσμα οι κάτοικοι να βρίσκονται σε διαρκή ομηρία.

Ο υπεύθυνος αντιδήμαρχος όπως και τα υπόλοιπα στελέχη του δήμου δεν μπορούσαν να καταλάβουν τί ακριβώς συνέβαινε αφού ναι μεν το δίκτυο ήταν πεπαλαιωμένο όμως τόσες πολλές βλάβες και σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα δεν ήταν ούτε λογικές ούτε κατανοητές.

Και τότε επιστρατεύτηκε, υποχρεωτικά, το αστυνομικό δαιμόνιο του αντιδημάρχου ο οποίος διαπίστωσε ότι όλες οι «βλάβες» εκδηλώνονταν από το μεσημέρι και μετά και πολλές φορές και δύο ή και τρεις μέχρι αργά το βράδυ.

Εάν το σύστημα υδροδότησης ήταν προβληματικό, οι βλάβες θα προκαλούνταν όλο το 24ωρο, έλεγε η λογική οδηγώντας στο συμπέρασμα ότι «κάτι άλλο συμβαίνει».

Παράλληλα έγινε σαφές ότι οι παλιού σωλήνες της ύδρευσης «έσπαγαν» εξαιτίας της αυξομείωσης της πίεσης του νερού μέσα σε αυτούς.

Όπως εξήγησαν ειδικοί στο notioanatolika.gr, όταν υπάρχει ζήτηση νερού, ειδικά από το μεσημέρι και μετά οπότε οι κάτοικοι επιστρέφουν στα σπίτια τους, η πίεση εκτονώνεται και υπό κανονικές συνθήκες δεν θα έπρεπε να δημιουργούνται προβλήματα.

Μόνο που στη συγκεκριμένη περιοχή συνέβαινε ακριβώς το αντίθετο. Ψάχνοντας λοιπόν ο αντιδήμαρχος και συνδυάζοντας τις χρονικές συγκυρίες διαπίστωσε ότι ένα δημοτικός υπάλληλος χρησιμοποιώντας το ειδικό κλειδί που είχε στην κατοχή του άλλαζε τις παραμέτρους της πίεσης στους σωλήνες ύδρευσης με αποτέλεσμα όλα να τινάζονται στον αέρα.

Μάλιστα αυτό το έκανε στο τέλος της βάρδιας του, δηλαδή το μεσημέρι και γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο οι «βλάβες» εκδηλώνονταν από εκείνη τη στιγμή και μετά.

Ξεκίνησε μία διακριτική παρακολούθηση του συγκεκριμένου υπαλλήλου και όταν όλοι βεβαιώθηκαν για τη δράση του, εκλήθη και του παρατέθηκαν τα αδιάσειστα στοιχεία αλλεπάλληλων δολιοφθορών του.

Εκ των πραγμάτων δεν μπορούσε να αρνηθεί κάτι οπότε η επόμενη κίνηση ήταν να τεθεί σε διαθεσιμότητα και να απομακρυνθεί από την υπηρεσία παραδίδοντας παράλληλα και τα εργαλεία που χρησιμοποιούσε για τις δραστηριότητές του αυτές.

Μόλις λοιπόν σταμάτησε η εμπλοκή του στην υπηρεσία ύδρευσης άρχισαν και να μειώνονται οι «βλάβες».

Η δημοτική αρχή έχοντας συγκεντρώσει πλέον πλήθος στοιχείων, τα έθεσε και πάλι ενώπιόν του ζητώντας του να αποφασίσει εάν θα παραιτηθεί μόνος του ή εάν θα κινηθούν οι υπηρεσιακές διαδικασίες για την απόλυσή του αλλά και την παράδοση των στοιχείων αυτών στη Δικαιοσύνη με ό,τι θα συνεπαγόταν κάτι τέτοιο.

Όπως ήταν φυσικό ο δολιοφθορέας – με παρουσία αρκετών χρόνων στην υπηρεσία ύδρευσης του συγκεκριμένου δήμου – προτίμησε να παραιτηθεί χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι έχει λήξει και το θέμα των σε βάρος του νομικών διαδικασιών.

Οι… πισινάρχες

Το εντυπωσιακό επίσης είναι ότι στη δράση του εμπλέκονταν και άλλα άτομα αφού, για παράδειγμα, ερχόταν σε επαφή με ιδιοκτήτες κατοικιών με πισίνες, από τους οποίους αφαιρούσε, πάντα με το αζημίωτο, τον μετρητή τον οποίο αντικαθιστούσε με ένα μεταλλικό καλώδιο από το οποίο περνούσε το νερό χωρίς όμως ο ιδιοκτήτης να χρεώνεται το παραμικρό!

Πλέον είναι σε γνώση της υπηρεσίας ύδρευσης ποιοι είναι οι ιδιοκτήτες αυτοί που δέχονταν τέτοιου είδους «εξυπηρετήσεις» όμως γίνεται κατανοητό ότι για να αναζητηθούν ευθύνες και από αυτούς πρέπει να γίνει σαφές ότι εν γνώσει του λειτουργούσε ο τεχνικός. Κάτι ιδιαίτερα δύσκολο διότι ουδείς θα το παραδεχτεί!

Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το γεγονός ότι όταν ζητήθηκε από τον δολιοφθορέα να μοιραστεί τις γνώσεις του με άλλους υπαλλήλους απάντησε: «Εγώ είμαι ο μοναδικός κόκορας σε αυτό το κοτέτσι»!

Από τη στιγμή που αποκαλύφθηκε η δράση του και απομακρύνθηκε από την υπηρεσία, όλα άρχισαν να λειτουργούν πιο ομαλά στο σύστημα ύδρευσης και πλέον τα στελέχη της δημοτικής υπηρεσίας ύδρευσης αντιμετωπίζουν με αισιοδοξία της λειτουργία ολόκληρου του συστήματος ενόψει και του καλοκαιριού.

Τα ερωτήματα βέβαια παραμένουν αφού η δράση του συγκεκριμένου δεν περιοριζόταν χρονικά στους τελευταίους μήνες, αλλά εξελισσόταν εδώ και πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Γιατί προηγούμενοι υπεύθυνοι της συγκεκριμένης υπηρεσίας ύδρευσης δεν είχαν ασχοληθεί με το πρόβλημα με αποτέλεσμα να ταλανίζονται χιλιάδες ιδιοκτήτες οι οποίοι έβλεπαν τις βρύσες τους να στερεύουν πολλές φορές ανεξήγητα;

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.