Χτίζοντας βήμα-βήμα την εξωστρέφεια μιας επιχείρησης

Το σύγχρονο επιχειρείν, πλην των απαιτήσεων που έχει σε επίπεδα καινοτομίας, συνοδεύεται από ένα ισχυρό ανταγωνιστικό περιβάλλον. Έτσι, ανάμεσα στις υπόλοιπες απαιτήσεις και διευθετήσεις που θα πρέπει να γίνουν, θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψιν η προβολή και η σχέση της επιχείρησης με το κοινό αλλά και τις υπόλοιπες επιχειρήσεις του κλάδου, ή με παρόμοιο υπόβαθρο αξιών και στόχων.

Προκειμένου να επέλθουν πράγματι τα απαιτούμενα αποτελέσματα, είναι συνετό να υιοθετηθεί ένα στρατηγικό πλάνο, εστιάζοντας και δίνοντας προτεραιότητα κάθε φορά σε ένα διαφορετικό πυλώνα με διαφορετική σημασία. Η σωστή αλληλουχία μπορεί να κριθεί καθοριστική για την επιτυχία των δημοσίων σχέσεων, και κατά συνέπεια της ανόδου των κερδών και της φήμης της επιχείρησης.

Πιο συγκεκριμένα, προτείνεται:

  1. Με επίκεντρο τον πελάτη

Ξεκινώντας, θα πρέπει να αποφασίσετε σε ποιους απευθύνεστε και να δώσετε έμφαση στην κατανόηση των αναγκών και προτιμήσεων των πελατών σας (λαμβάνοντας επίσης υπόψιν τα σχόλιά τους), δείχνοντάς τους με φανερό τρόπο ότι η ικανοποίησή τους σας ενδιαφέρει πραγματικά. Στόχος είναι οι προσφερόμενες υπηρεσίες να συμπίπτουν κατά το δυνατόν περισσότερο, με τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες τους.

  1. Έρευνα Αγοράς και Ανάλυση Τάσεων

Προκειμένου να εξυπηρετείται το παραπάνω, θα πρέπει να επενδύεται χρόνος και πόροι στην έρευνα και ενημέρωση για τις νεότερες τάσεις που επικρατούν στην αγορά, τον τρόπο που ανταποκρίνεται το κοινό σε αυτές, έτσι ώστε η εκάστοτε στρατηγική να προσαρμόζεται.

  1. Δικτύωση και Συνεργασίες

Για την εγκαθίδρυση του ονόματός σας στον κλάδο, ζωτικής σημασίας είναι η ενεργός συμμετοχή στην επιχειρηματική κοινωνία. Αυτό επιτυγχάνεται δια μέσω της παρουσίας σε εκδηλώσεις, συνέδρια και εκθέσεις, περιβάλλοντα τα οποία θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε και να οικοδομήσετε σχέσεις με προμηθευτές και πιθανούς πελάτες. Ταυτόχρονα θα έρθετε σε επαφή με άλλες επιχειρήσεις και οργανισμούς, από τους οποίους μπορείτε είτε να εμπνευστείτε και να εξελιχθείτε, είτε να ενώσετε τις δυνάμεις σας μαζί τους, διευρύνοντας την εμβέλεια και το πεδίο επιρροής της καθεμίας. 

  1. Εκπαίδευση και Υποστήριξη

Ήδη αναφέρθηκε προηγουμένως, ότι η ενημέρωση και η σύμπλευση για τις τρέχουσες εκάστοτε τάσεις, είναι καίρια σημασίας. Ουσιαστικά, η διαδικασία της μάθησης είναι ατέρμονη σε όλους τους τομείς. Οι πελάτες, οι ανταγωνιστές και οι συνεργάτες σας, είναι πηγές γνώσεων που δεν πρέπει να αφήνετε ανεκμετάλλευτες. Είναι σημαντικό να είσθε ανοιχτοί σε νέες και καινοτόμες ιδέες, που θα σας δώσουν προβάδισμα στην αγορά.

Κάποιες φορές, θα είναι εύκολο αυτό να επιτευχθεί, κάποιες άλλες φορές ωστόσο είναι πιο απαιτητικό να διατηρηθεί ένα ενιαίο υψηλό επίπεδο. Για αυτό και είναι σημαντικό να έχουμε την ικανότητα να διακρίνουμε ποια είναι η στιγμή να απευθυνθούμε σε έναν υποστηρικτή μικρομεσαίων επιχειρήσεων, όπως είναι το Business 4 Extroversion.

  1. Αποτελεσματική Επικοινωνία

Τέλος, πλην της ομαλής εφαρμογής του οποιουδήποτε στρατηγικού πλάνου, θα πρέπει η επικοινωνία (λεκτική και γραπτή) μεταξύ των μελών της ίδιας ομάδας και με κάθε εξωτερικό συνεργάτη (συμπεριλαμβανομένων των πελατών) να γίνεται με τρόπο ξεκάθαρο και ολοκληρωμένο, που να εξασφαλίζει την ορθή διατύπωση των ιδεών και των αιτημάτων, προς αποφυγήν δυσαρέσκειας αλλά και ενδεχόμενων παρεξηγήσεων. 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.