Βραδιά σινεμά στο 4ο δημοτικό σχολείο Ραφήνα, χθες Παρασκευή 6 Ιουνίου. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων κάλεσε όλα τα παιδιά να περάσουν μια όμορφη κινηματογραφική βραδιά στην αυλή του σχολείου και εκείνα ανταποκρίθηκαν θετικά.
Η πρόσκληση ανέφερε: “Ελάτε να απολαύσουμε όλοι μαζί μια παιδική ταινία κάτω από τα αστέρια, με μαξιλαράκια και καρεκλάκια”! Η προβολή έγινε με την βοήθεια του Δήμου που παραχώρησε τον χώρο, του Συλλόγου Τριγλιανών και του Γιώργου Κική που παραχώρησε τον εξοπλισμό. Την οργάνωση είχε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου δημοτικού σχολείου.
Τα παιδιά παρακολούθησαν την παιδική ταινία “The Wild Robot”, ενώ προσφέρθηκαν δωρεάν πίτσες και χυμοί.


Δείτε κι άλλες φωτογραφίες ΕΔΩ






















































