Σε μήνυμα που απέστειλε στο iRafina.gr ο κ Παναγιώτης Νταντής αναφέρεται:
Μία εβδομάδα πριν ενημερώθηκε ο Δήμο Ρ-Π καθώς και τοπικές ιστοσελίδες για την περικύκλωση πεύκου στη Διώνη από αγνώστους, δίπλα στο γήπεδο. Σήμερα ακόμη παραμένουν στον εκεί κοινόχρηστο χώρο πλαστικά εμπόδια, ταινίες και μπετόβεργες!
Εύκολο κάποιος ή κάποιο παιδάκι να σκοντάψει. Η αδράνεια του Δήμου Ρ-Π φαίνεται να ακολουθεί την αύξηση του… πληθωρισμού!
Με εκτίμηση
Π. Νταντής






















































