Σε ανάρτηση του ο Δήμαρχος Σαρωνικού Δημήτρης Παπαχρήστου αναφέρει:
Ξεκινήσαμε το γήπεδο μπάσκετ στο Θυμάρι!
Ξέρουμε πόσο το περίμεναν οι συνδημότες μας. Δίπλα στην παιδική χαρά που ανακαινίσαμε και πιστοποιήσαμε, σε λίγες ημέρες θα είναι έτοιμο και το γήπεδο μπάσκετ.
Ένα ακόμη έργο που υλοποιούμε με ίδιους πόρους. Πώς το καταφέρνουμε αυτό;
Με σωστή διαχείριση και νοικοκύρεμα στα οικονομικά του Δήμου, καταφέραμε να εξοικονομήσουμε σημαντικούς πόρους.
Γι’ αυτό σήμερα πάνω από το 70% των παρεμβάσεών μας υλοποιούνται με ίδιους πόρους.
Μείνετε συντονισμένοι!



















































