Η επέκταση της Αττικής Οδού προς Ραφήνα, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Μεταφορές”!

Μεγάλα οδικά έργα και νέοι αυτοκινητόδρομοι περιλαμβάνει ο σχεδιασμός για το νέο ΕΣΠΑ με ορίζοντα ολοκλήρωσης έως το 2030.

Σημαντικά projects όπως ο ΒΟΑΚ (Χανιά-Χερσόνησος και σύνδεση του βόρειου τμήματος της Κρήτης), το Πάτρα-Πύργος, η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης και η επέκταση της Αττικής Οδού προς Ραφήνα, είναι μόνο μερικά από τα προτεινόμενα έργα για να ενταχθούν στη νέα προγραμματική περίοδο στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Μεταφορές”.

Τα έργα προωθούνται από το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών που έχει και την ευθύνη για την υλοποίησης τους.

Σημαντικό χαρακτηριστικό των προτάσεων για ένταξη είναι η σχετικά ισορροπημένη γεωγραφική τους κατανομή. Έτσι βλέπουμε έργα από τον Έβρο -με τη σύνδεση της Εγνατίας Οδού με το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης-, την Ήπειρο -με το Ιωάννινα-Κακαβιά-, την Δυτική Ελλάδα -με το Πάτρα-Πύργος, μέχρι την Εύβοια και την Κρήτη.

Έμφαση έχει δοθεί την ολοκλήρωση της κατασκευής τμημάτων του αναλυτικού Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου (ΔΟΔ) της ηπειρωτικής και νησιωτικής χώρας. Με τον τρέχων σχεδιασμό, το δίκτυο αυτοκινητόδρομων της χώρας θα επεκταθεί σημαντικά μέχρι το τέλος του νέου ΕΣΠΑ.

Για τα περισσότερα έργα, οι διαγωνισμοί βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο, ενώ η διαδικασία έχει ακυρωθεί δύο φορές, για το μείζονος σημασίας, έργο επέκτασης της οδικής σύνδεσης Ιωαννίνων-Κακκαβιάς.

newsauto.gr

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.