Αυτή την Κυριακή στις 15:00, μέσα από τη συχνότητα της ΕΡΤ3, παρακολουθούμε την ξεχωριστή εκπομπή «Κυριακή στο Χωριό Ξανά» αφιερωμένη στην ιστορική μας Παλαιά Φώκαια!
Μια σημαντική δράση του Τμήματος Τουριστικής Προβολής του Δήμου Σαρωνικού, στο πλαίσιο του στόχου μας για το 2025: να αναδείξουμε σε όλη τη χώρα τον τόπο μας, την ιστορία του, την αυθεντικότητά του και κυρίως τους ανθρώπους του.
Η υλοποίηση της εκπομπής πραγματοποιήθηκε μέσα από άψογη και ουσιαστική συνεργασία μου, ως Αντιδήμαρχος Τουρισμού, με τον Αντιδήμαρχο Στρατηγικού Σχεδιασμού κ. Γιώργο Γιαννάκη και την Κοινότητα Παλαιάς Φώκαιας.
Θερμές ευχαριστίες:
🔹 Στην Πρόεδρο κα Στέλλα Μπέκα
🔹 Στον Αντιπρόεδρο κ. Αποστόλο Παπαδάκη
🔹 Στον Τοπικό Σύμβουλο κ. Θέμη Φαρμακάκη
🔹 Στον Χωρικό Αντιδήμαρχο κ. Δημήτρη Καζάνα
Με συλλογική προσπάθεια και ομαδικό πνεύμα, υποδεχτήκαμε την παραγωγή της εκπομπής και καταφέραμε να παρουσιάσουμε ένα αποτέλεσμα αντάξιο της ομορφιάς και της ιστορίας της Παλαιάς Φώκαιας.
📺 Κυριακή, 1 Μαρτίου
⏰ 15:00
📍 ΕΡΤ3
Σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε την εκπομπή και να στηρίξετε την προσπάθεια προβολής του τόπου μας!
Σιμιτζή Βικτώρια



















































