Σε ανάρτηση της η κα Νάταλι Κακκαβά αναφέρει
Μεγάλη προσοχή στους οδηγούς!
Καραμπόλα τριών οχημάτων σημειώθηκε πριν από λίγο στη Λεωφόρο Καραμανλή, στο ρεύμα προς Ανάβυσσο, στο ύψος της Πολιτικής Προστασίας.
Ευτυχώς, δεν υπήρξαν τραυματισμοί, παρά μόνο υλικές ζημιές.
Η κυκλοφορία στην περιοχή διεξάγεται με δυσκολία. Οι οδηγοί καλούνται να κινούνται με χαμηλές ταχύτητες, να τηρούν τις απαραίτητες αποστάσεις ασφαλείας και να ακολουθούν τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών.
Να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί μέχρι την πλήρη απομάκρυνση των οχημάτων από το σημείο.



















































