Λαϊκή Συσπείρωση: Απαιτούμε συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής ανοιχτές στους εργαζόμενους, κατοίκους και μαζικούς φορείς

Για δεύτερη συνεχόμενη φορά, μετά τις 2 Ιουνίου, η περιφερειακή αρχή του κ. Χαρδαλιά επιλέγει να πραγματοποιήσει τη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου με τηλεδιάσκεψη. Συγκεκριμένα αυτή της λογοδοσίας στις 2 Ιουλίου. Σαν να μην έφτανε η αποστειρωμένη από ουσιαστική συζήτηση και παρουσία σωματείων, συλλόγων κτλ διαδικασία της λογοδοσίας, τώρα δε θα γίνει και δια ζώσης.


Πριν ψηφιστεί ο νέος κώδικας “Τοπικής Αυτοδιοίκησης” από την κυβέρνηση της ΝΔ, όπου δεν υπάρχει περιορισμός για δια ζώσης συνεδριάσεις, ο κ. Χαρδαλιάς «τρέχει» να εφαρμόσει τη νέα διάταξη. Κάπου εδώ μάλλον τελειώνει η πολυδιαφημισμένη επαφή με τους κατοίκους του λεκανοπεδίου και οι 66 γειτονιές της Αττικής αντικαθίστανται με την οθόνη του υπολογιστή…

Οι περιφερειακοί σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης Αττικής απαιτούμε να σταματήσει αυτή η πρακτική που από εξαίρεση τείνει να γίνει κανόνας, οι συνεδριάσεις του περιφερειακού συμβουλίου επιβάλλεται να είναι ανοιχτές στους εργαζόμενους και στους κατοίκους του λεκανοπεδίου και στους μαζικούς φορείς τους. Τα θέματα που συζητούνται αφορούν τη ζωή και την καθημερινότητα τους.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.