Για τέταρτη φορά, οι κτιριακές εγκαταστάσεις του Νηπιαγωγείου & του Δημοτικού Σχολείου Κάτω Σουλίου, έγιναν στόχος βανδαλισμών
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο Δήμος Μαραθώνα αναφέρεται:
Για τέταρτη φορά, οι κτιριακές εγκαταστάσεις του Νηπιαγωγείου & του Δημοτικού Σχολείου Κάτω Σουλίου, έγιναν στόχος θλιβερών πράξεων βανδαλισμού.
Η καταστροφή της δημόσιας περιουσίας, και μάλιστα χώρων που φιλοξενούν τα παιδιά μας, προκαλεί οργή και βαθιά θλίψη.
Η Δημοτική Αρχή καταβάλλει καθημερινά τεράστια προσπάθεια για την αναβάθμιση των σχολικών υποδομών. Τέτοιες καταστροφικές ενέργειες βάζουν εμπόδια στο έργο της και στερούν πολύτιμους πόρους.
Τα σχολεία ανήκουν στα παιδιά μας και θα τα περιφρουρήσουμε με κάθε μέσο.
Ο Δήμος Μαραθώνος, καταδικάζει απερίφραστα αυτές τις αντικοινωνικές συμπεριφορές.

























































