Από την Πέμπτή (1/5) με πίστη, αφοσίωση και μια μεγάλη δόση αγάπης για τη φύση, ξεκινήσαμε επίσημα τις αντιπυρικές μας δράσεις για το 2025! Είμαστε έτοιμοι, οργανωμένοι και με τις καρδιές γεμάτες ελπίδα, γιατί ξέρουμε ότι η πρόληψη και η συλλογική προσπάθεια κάνουν τη διαφορά.
Την 1η Μάϊου , με την ευλογία του πάτερ Δημητρίου, πραγματοποιήσαμε τον καθιερωμένο αγιασμό και τις πρώτες μας βάρδιες. Κάθε ώρα που αφιερώνουμε, κάθε παρέμβαση, κάθε προληπτική ενέργεια, είναι μια ακόμη πιθανότητα να σώσουμε μια ζωή, ένα δάσος, ένα σπίτι.
Κανένας δεν περισσεύει
Αν πιστεύεις ότι η προστασία του περιβάλλοντος και η αλληλεγγύη είναι ιδανικά που αξίζει να υπηρετήσεις, έλα μαζί μας! Είτε έχεις εμπειρία, είτε θέλεις να μάθεις, εδώ θα βρεις οικογένεια.
“Γίνε και εσύ ΕΝΕΡΓΟΣ πολίτης εθελοντής στο ΠΥ.Σ.ΕΘ.”
Μπορείς να ενημερωθείς στην ιστοσελίδα www.pyseth.gr




















































