Πήγε να ανάψει κερί και έπεσε με το αυτοκίνητό της πάνω στον ναό του Αγίου Δημητρίου!

Απρόβλεπτες διαστάσεις πήρε η πρόθεση μιας γυναίκας οδηγού στην Αργολίδα να ανάψει κερί προς τιμήν του Αγίου Δημητρίου ανήμερα της γιορτής του, το Σάββατο 26 Οκτωβρίου.


Σύμφωνα με πληροφορίες από το argolikeseidhseis.gr, η γυναίκα κατευθυνόταν προς τον ναό του Αγίου Δημητρίου στους Μύλους, όταν συνέβη το αναπάντεχο: τα φρένα του αυτοκινήτου της παρουσίασαν ξαφνική βλάβη, με αποτέλεσμα το όχημα να προσκρούσει στην εξώπορτα και στον περίβολο του ναού, μπροστά από το κτίριο της εκκλησίας.

Από την πρόσκρουση δεν σημειώθηκαν τραυματισμοί, ωστόσο προκλήθηκαν εκτεταμένες υλικές ζημιές τόσο στο αυτοκίνητο όσο και στον τοίχο της εκκλησίας.

 

 

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.