Ένα πρωτοφανές περιστατικό κατέγραψε ο φωτογραφικός φακός του irafina.gr το πρωί της Τρίτης (17/2) στη Ραφήνα
Συγκεκριμένα, οδηγός Ι.Χ. οχήματος σταμάτησε και άφησε το αυτοκίνητό του στη μέση του δρόμου, στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου, μπροστά από γνωστό φούρνο της περιοχής, προκειμένου να αγοράσει ψωμί.
Το όχημα ακινητοποιήθηκε σε τέτοιο σημείο ώστε ουσιαστικά απέκλεισε πλήρως τη διέλευση των υπόλοιπων αυτοκινήτων, δημιουργώντας μποτιλιάρισμα και αναγκάζοντας τους οδηγούς να περιμένουν έως ότου επιστρέψει ο ιδιοκτήτης του.
Η ενέργεια αυτή προκάλεσε εκνευρισμό, αλλά και ερωτήματα για την έλλειψη σεβασμού προς τους υπόλοιπους οδηγούς.






















































