Χαρούμενες φωνές, παιδικά γέλια, μικροί και μεγάλοι μασκαραδες και μπόλικο κέφι γέμισαν το Σάββατο 14/2 το προαύλιο του τετάρτου δημοτικού σχολείου Ραφήνας!
Το αποκριάτικο πάρτυ οργάνωσε ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου με την ευγενική υποστήριξη των:
* Learning hub (ΚΔΑΠ) Λίζα Θεοδωρίδου
* Τα καβούρια του Ασημάκη (μεζεδοπωλείο)
* Drop cafe
* Oceanis (εστιατόριο)
* Κάβα των φίλων
Ευχαριστούμε θερμά όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους και ευχόμαστε ολόψυχα να είμαστε καλά και να ανταμώνουμε σε όμορφες δράσεις!
Καλή Σαρακοστή!




























































