Έκλεισε από νωρίς το πρωί της Δευτέρας (6/10) η οδός Βασ. Γεωργίου πίσω από την πλατεία της Ραφήνας
Όπως πρώτα σας έχουμε ενημερώσει μέσα από το irafina.gr, από σήμερα Δευτέρα (6/10) ξεκινούν οι εργασίες για την τοποθέτηση κυβόλιθων και στην οδό Βασ. Γεωργίου πίσω από την πλατεία της Ραφήνας
Συνεργεία βρέθηκαν στο σημείο από νωρίς το πρωί και έκλεισαν τον δρόμο, ενώ όπως μπορείτε να δείτε και στις εικόνες που κατέγραψε ο φωτογραφικός φακός του iRafina.gr, οι εργασίες για την αποξήλωση του οδοστρώματος ξεκίνησαν από το ύψος της πλατείας Δημητρακού
Αν και οι προειδοποιητικές πινακίδες είχαν τοποθετηθεί από την περασμένη εβδομάδα, κάποιοι δεν φρόντισαν να απομακρύνουν από τον δρόμο τα οχήματα τους
Οι εργασίες πραγματοποιούνται από την εταιρεία ΙΝΤΡΑΚΑΤ στο πλαίσιο του προγράμματος αποκατάστασης των πυρόπληκτων υποδομών.
Να θυμίσουμε πως κλειστή παραμένει η Λ. Κυπρίων Αγωνιστών καθώς ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες, ενώ σύμφωνα με όσα μας ενημέρωσαν οι εργασίες στην οδό Βασ. Γεωργίου θα διαρκέσουν μέχρι και τις 20 Οκτωβρίου



























































