Στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο λιμάνι της Ραφήνας συμμετείχε ο πρώην αντιδήμαρχος Ραφήνας Πικερμίου Παναγιώτης Καλφαντής
Σε ανάρτηση του σχετικά αναφέρει:
4-5 πλοια πανε για βραδινο ρεμετζο στο Ματι , στο Σχοινια… ακομη και στα δικαστικα… αλλα οι δημοτες και οι αρχες της πολης δεν σηκωθηκαν απο τον καναπε τους να αντιδρασουν σε αυτο που υποβαθμιζει τις ζωες μας… λιγοι ειμαστε τη 1η φορα… την επομενη ναμαστε χιλιαδες

























































