Με τις καρδιές μας γεμάτες συγκίνηση και χαρά, οι Αέλιες Νηρηίδες συμμετείχαμε στο φιλανθρωπικό αντάμωμα του Ιερού Ναού Παντοβασίλισσας.
Μέσα από τη μουσική, την παρέα και τη ζεστασιά της βραδιάς, θυμηθήκαμε πως η αγάπη και η προσφορά προς τον συνάνθρωπο είναι οι αξίες που μας ενώνουν.
Να είμαστε πάντα αντάμα στις στιγμές που κάνουν τον κόσμο μας λίγο πιο φωτεινό.




































































