Συνεχίζονται και σήμερα Τρίτη (3/2) οι εργασίες για την επισκευή των κυβόλιθων στην οδό Βασ. Γεωργίου πίσω από την πλατεία της Ραφήνας
Σήμερα συνεργεία του αναδόχου του έργου βρέθηκαν στο σημείο και προχώρησαν στο ξήλωμα των κυβόλιθων σε διαφορετικά σημεία απ ότι χθες, προκειμένου να πραγματοποιηθούν εργασίες επισκευής και αποκατάστασης του οδοστρώματος, μετά τις φθορές που εμφανίστηκαν μόλις λίγους μήνες από την τοποθέτηση τους
Παρόλα αυτά η πινακίδα με το λάθος όνομα της οδού παραμένει, ενώ όπως μπορείτε να δείτε και στις εικόνες που κατέγραψε ο φωτογραφικός φακός του iRafina.gr, η κυκλοφορία των οχημάτων δεν έχει διακοπή αλλά διεξάγεται στο υπόλοιπο τμήμα του δρόμου
























































