Σε ανάρτηση του ο δημοτικός σύμβουλος Ραφήνας Πικερμίου Παύλος Μπατάλης για το θέμα της απόφασης για τις αεροπορικές πτήσεις και όσα έχουν γίνει μετά και τις ανακοινώσεις της δημάρχου της μειοψηφίας Δήμητρας Τσεβά αναφέρει:
ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΛΑΛΟΥΝ
ΚΑΙ…..η κ. ΤΣΕΒΑ…ΧΟΡΕΥΕΙ…..
Δυστυχώς είναι κοινή διαπίστωση ότι
η κα Τσεβά έχει ξεφύγει εντελώς……(και προφανώς δεν εννοούμε τους…χορούς…..)
Κατηγορεί την αντιπολίτευση ότι προσπάθησε να αποτρέψει την συμμετοχή του Δήμου σε μια δικαστική απόφαση που είναι καταδικαστική για τα δικαιώματα και τα συμφέροντα του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου, και πού αν (συνολικά) τελεσιδικήσει, θα είναι ταφόπλακα για το επίπεδο ζωής και ευζωίας των πολιτών της……
Πανηγυρίζει λοιπόν για μια δυσμενή δικαστική απόφαση για τη Ραφήνα, που αφορά τον θόρυβο από τις αεροπορικές διελεύσεις, πάνω από τον εναέριο χώρο της πόλης μας.
Η απόφαση των προσωρινών ασφαλιστικών μέτρων που εξασφάλισαν γειτονικοί δήμοι διατηρεί ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ και μέχρι την εκδίκαση της κύριας αγωγής το Νοέμβριο του 2026, τον ευθειασμό των ΠΤΗΣΕΩΝ των αεροσκαφών (αλλά και το ωράριο νυχτερινών πτήσεων)…ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΑΦΗΝΑ.
Αυτό για να τον κάνουμε πιο λιανά, σημαίνει μεγαλύτερη επιβάρυνση για τους κατοίκους της πόλης μας, με υπερβολικό θόρυβο, περιβαλλοντική όχληση, ατμοσφαιρική μόλυνση και βάναυση υποβάθμιση της καθημερινότητάς τους !!!
Το καταλαβαίνει αυτό η κυρία Τσεβά??
Όχι….
Αλλά μιλάει….
❓️Και ποιός μιλάει…..??.
🗣Η κα Τσεβά, που αν δεν παρενέβαινε η Αντιπολίτευση, θα πήγαινε το Δήμο, εκουσίως σε δικαστική αυτοκτονία υπογράφονταςμε το δικό της χέρι την καταδίκη μας, σαν το πρόβατο που ανυπομονώντας να έρθει το Πάσχα πηγαίνει μόνο του στο σφαγείο, ή σαν τον αντιφρονούντα, που πηγαίνει μόνος του στην κρεμάλα έχοντας αγοράσει με δικά του έξοδα το σχοινί, για να μην ξοδέψει τον δυνάστη……
Η κα Τσεβά κατηγορεί την αντιπολίτευση ότι αυτή καθόρισε τη στάση και τη νομική παρουσία του Δήμου στην υπόθεση που απασχολεί χιλιάδες κατοίκους του Δήμου μας.…
ΔΥΣΤΥΧΩΣ…μέχρι εκεί φθάνει το μυαλό της…..
🥴Μία κ.Τσεβά, η οποία δεν έχει μπει στο κόπο (τουλάχιστον μέχρι τώρα ) να ανοίξει τον φάκελο της δικογραφίας που έχει τόσους μήνες στην διάθεσή της….
Όχι γιατί δεν έχει χρόνο, αλλά γιατί δεν έχει την στοιχειώδη νοητική
επάρκεια να καταλάβει βασικά πράγματα…..
🔴Τέτοιο κράμα αγνωσίας-ασχετοσύνης, και άγνοιας, αναμεμειγμένης με πολιτική ανοησία, δεν έχει ξαναγνωρίσει ο τόπος.
👉Για το ότι συνεχίζει να άρχει του Δήμου και να κάνει κακό στο τόπο, δεν φταίει αυτή βέβαια αλλά αυτοί που την ψήφισαν….
❓️Δεν κοίταξαν, ή δεν ρώτησαν για το βιογραφικό της…..???
Και δεν εννοώ για το αν έχει πτυχίο η όχι ( που δεν έχει….) γιατί αυτό δεν είναι το μείζον , αλλά για το αν κοίταξαν την όλη προτέρα δραστηριότητα της, εντός και εκτός Τοπικής Αυτοδιοίκησης…..
❓️Θυμάται κανείς τα τελευταία 24 χρόνια να έχει κάνει μια σημαντική παρέμβαση για τα φλέγοντα θέματα της περιοχής??
😉Παρέμβαση της προκοπής εννοούμε, όχι νούμερο για επιθεώρηση του Σεφερλή
ή λογίδριο για να κλάψει ο Μπαμπινιώτης, για νάμαστε εξηγημένοι……
🥴Όλες οι παρεμβάσεις της ήταν, είναι και θα είναι επιπέδου κοινοτάρχη Κάτω Ραχούλας κι ακόμα πιό κάτω Ραχούλας…..
Την συνέχεια θα την δούμε στο Δημοτικό Συμβούλιο, όπου προφανώς θα την απολαύσουμε σε ένα κρεσέντο κλαψουρίσματος της Δημάρχου ότι η αντιπολίτευση τάχα την κοντράρει, επειδή είναι γυναίκα…..
Ποιά….???
Η κα Τσεβά, που έχει την τύχη να απολαμβάνει την πιό υπεύθυνη και συναινετική αντιπολίτευση(τουλάχιστον, όσο αφορά την αξιωματική αντιπολίτευση αλλά πολλές φορές όχι μόνο) της τελευταίας 25ετίας……
📌Που η αξιωματική αντιπολίτευση τουλάχιστον, αλλά και μερικοί άλλοι σύμβουλοι
ψηφίζουν ΝΑΙ , σε ποσοστό πάνω από το 85% των εισηγήσεων που φέρνει η κα Τσεβά στο Δημοτικό Συμβούλιο, μόνο και μόνο για να λειτουργήσει ο Δήμος….
(εξαιρουμένων των δύο γνωστών συμβούλων “των άκρων” που ψηφίζουν σε όλα ΟΧΙ, αλλά την στήριξαν στο δεύτερο γύρο των εκλογών..και αυτό είναιτο μοναδικό που ενδιαφέρει την
κ. Τσεβά…)
📌Γιατί πολλές φορές στην παράταξή της που θυμίζει σκορποχώρι, και που οι δικοί της σύμβουλοι ακόμα, ΔΕΝ ψηφίζουν θέματα που η ίδια η Δήμαρχος, φέρνει στο Δημοτικό Συμβούλιο…..
Και αυτή ως Πόντιος Πιλάτος “νίπτει τα χείρας” της για τα αποτελέσματα των ψηφοφοριών αρκούμενη να στέλνει και να λαμβάνει μηνύματα από το κινητό της..
Αυτά που συνέβησαν στο προτελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο είναι μια ακόμη απόδειξη περί της ορθότητας των λεγόμενων μου.
👉Εν κατακλείδι, κυρία Τσεβά, θα τα πούμε στα επόμενα Δημοτικά Συμβούλια…..
Να είστε σίγουρη ότι δεν θα πλήξουμε καθόλου……






















































