Καιρό είχαμε να ανεβάσουμε φωτό με το “παρκάρισμα της ημέρας”. Ξέρετε απ΄αυτά που λες… “μα τι έκανε ο άνθρωπος, πως πάρκαρε έτσι”. Αυτή τη φορά στην οδό Ευβοϊκού, στη Ραφήνα, σε ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία, λόγω της υπερκίνησης του δρόμου (λιμάνι, έργα, σούπερ μάρκετ).
Σ αυτό βοήθησε η κα Χαρά Σιβέρη, η οποία ανέβασε τη συγκεκριμένη φωτογραφία στο fb, γράφοντας…
“Πως κάνετε έτσι ; Είχε παραγγείλει ο άνθρωπος φαγητό και είπε να το παρκάρει εκεί επάνω στο πεζοδρόμιο ,επάνω στη μπάρα που περνάνε καρότσια ,άνθρωποι ! Πώς κάνετε έτσι ; Να φάει ήθελε ο άνθρωπος σιγά ας περάσει η κυρία με το μωρό μέσα απτο δρόμο ή μια γιαγιά ας πούμε σιγά μωρέ ! 2.0”.






















































