Σοκ με τον θάνατο 50χρονης που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ με γρίπη

Νεκρή μια 50χρονη γυναίκα στον Βόλο από την γρίπη τύπου Α. Πρόκειται για το δεύτερο θύμα της εποχικής γρίπης που καταγράφεται στην διάρκεια του φετινού χειμώνα στον Βόλο, σύμφωνα με τα υγειονομικά στοιχεία.


Όπως αναφέρει το magnesianews.gr η 50χρονη γυναίκα από τον Βόλο πέθανε το πρωί του Σαββάτου (1/02) η οποία νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου με γρίπη τύπου Α.

Οι εξετάσεις που πραγματοποιήθηκαν στο Ινστιτούτο ΠΑΣΤΕΡ επιβεβαίωσαν ότι είχε προσβληθεί από τον ιό Η1Ν1. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε και δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή.

Η 50χρονη έπασχε από υποκείμενα νοσήματα και αποτελεί το δεύτερο θύμα της γρίπης στο Νοσοκομείο Βόλου κατά τη διάρκεια του φετινού χειμώνα.

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.