Στο νοσοκομείο ανήλικος μετά από κατανάλωση αλκοόλ – Συνελήφθη συνιδιοκτήτης καταστήματος

Σε κατάσταση μέθης μεταφέρθηκε ανήλικος στο νοσοκομείο «Άγιος Δημήτριος», χθες το βράδυ στη Θεσσαλονίκη έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ.


Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 17χρονος ένιωσε αδιαθεσία έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος στη Θεσσαλονίκη και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο όπου και νοσηλεύτηκε για προληπτικούς λόγους.

Για την υπόθεση συνελήφθη από αστυνομικούς του Α.Τ. Λευκού Πύργου ο 47χρονος συνιδιοκτήτης του καταστήματος διότι επέτρεψε την κατανάλωση αλκοολούχου ποτού στον ανήλικο.

enikos.gr

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.