Τα αποχετευτικά δίκτυα σε Ραφήνα, Πικέρμι, Σπάτα, Αρτέμιδα & Παλλήνη ανάμεσα στα μεγάλα έργα των 7 δισ. ευρώ!

Πάνω από 7 δισ.ευρώ σε έργα υπό δημοπράτηση ή που μόλις έχουν ξεκινήσει υπάρχουν αυτή τη στιγμή στη χώρα. Διάσπαρτα σε Φορείς Υλοποίησης από το Υπουργείο Υποδομών μέχρι Πανεπιστήμια, ΔΕΥΑ και άλλους, δεκάδες έργα είναι είτε στην αρχή είτε σε προχωρημένη φάση διαγωνισμών. Η νέα γενιά αυτή έργων υπόσχεται καλύτερες μέρες σε όλο τον κλάδο και χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας.

Τα είδη των έργων επίσης ποικίλουν. Από έργα Μετρό, ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα, κτιριακά έργα, έργα ύδρευσης-αποχέτευσης, σιδηροδρομικά κ.α. καλύπτει σχεδόν τα πάντα. Συνολικά περιλαμβάνονται 45 μεγάλα έργα με κόστος άνω των 10εκατ.ευρώ.

Επίσης ένα από τα θετικά είναι ότι βρίσκουμε έργα σε όλη την Ελλάδα, αν και θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι η Αττική έχει και πάλι τον πρώτο λόγο. Ωστόσο βλέπουμε σημαντικά έργα και στα νησιά αλλά και στις άλλες Περιφέρειες της χώρας.

Tα εμβληματικά έργα

Από αυτά τα 7δισ.ευρώ τα σκήπτρα έχουν η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας με σχεδόν 1,8δισ.ευρώ και ο διπλός διαγωνισμός του ΒΟΑΚ με 1,45δισ.ευρώ. Επίσης μαζί με το Πάτρα-Πύργος και την Υποθαλάσσια Σαλαμίνας, πρόκειται για τα έργα που συγκεντρώνουν παραπάνω από τα μισά (περίπου 4 δισ.ευρώ) από το παραπάνω ποσό.

Τα πολύ μεγάλα έργα
Από εκεί και έπειτα έχουμε το Flyover στην Περιφερειακή Θεσσαλονίκης (462εκατ.ευρώ), το βόρειο τμήμα του Ε65 Τρίκαλα-Εγνατία (400εκατ.ευρώ), η επέκταση του έκτου προβλήτα στον ΟΛΘ (170εκατ.ευρώ), ο άξονας Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη (255εκατ.ευρώ), οι φητοιτικές εστίες στο Πανεπιστήμιο Θράκης (250εκατ.ευρώ), οι φοιτητικές εστίες στο Πανεπιστήμιο Θράκης (110εκατ.ευρώ), οι φοιτητικές εστίες στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (110εκατ.ευρώ), το Φράγμα Χαβρία (110 εκατ.ευρώ) οι επεκτάσεις του δικτύου φυσικού αερίου της ΔΕΔΑ (8 εργολαβίες-110 εκατ.ευρώ) συμπληρώνουν τα έργα άνω των 100εκατ.ευρώ.

Τα μεγάλα έργα

Στα έργα μεταξύ 30-100εκατ.ευρώ βρίσκουμε το Κέντρο Έρευνας της Ακαδημίας Αθηνών (89εκατ.ευρώ), την ηλεκτροκίνηση στο Κιάτο-Ροδοδάφνη (83εκατ.ευρώ), η ηλεκτροκίνηση στο σιδηροδρομικό τμήμα Λάρισα-Βόλος (83 εκατ.ευρώ) τα αποχετευτικά δίκτυα σε Σπάτα-Αρτέμιδα (86εκατ.ευρώ), Ραφήνα-Πικέρμι (79εκατ.ευρώ) και στην Παλλήνη (71εκατ.ευρώ), η οδική σύνδεση ΠΑΘΕ – Εγνατίας με το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης (74εκατ.ευρώ), το έργο σηματοδότησης στο σιδηροδρομικό τμήμα Θεσσαλονίκη-Ειδομένη (56 εκατ.ευρώ), το ΚΥΤ Μεγάρων (53 εκατ.ευρώ), οι πρόδρομες εργασίες της Γραμμής 4 (48εκατ.ευρώ), η Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων στο Ηράκλειο (48εκατ.ευρώ), τα αντιπλημμυρικά έργα στον Ερασίνο Ποταμό, η Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων Δυτικής Θεσσαλίας (45κατ.ευρώ), το νέο κτίριο στην Πανεπιστημιούπολη Θράκης (38εκατ.ευρώ), η Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων Δυτικής Θεσσαλίας (40εκατ.ευρώ) και .

Στα έργα 18-40εκατ.ευρώ έχουμε την αποχέτευση σε Πικέρμι-Ντράφι-Διώνη (40εκατ.ευρω), τη Διευθέτηση του Ρέματος Καναπίτσας (23εκατ.ευρώ), τα αρδευτικά δίκτυα Πρεσπών (24εκατ.ευρώ), οι Μονάδες Απορριμμάτων σε Σητεία και Ναύπακτο, τα αντιπλημμυρικά σε Βάρη-Βούλα-Βουλιαγμένη, δίκτυα αποχέτευσης σε Πάτρα , Χορτιάτη, Αιγιαλεία και η σύνδεση της Ηγουμενίτσας με την Εγνατία Οδό κ.α..

ypodomes.com

Δείτε τις ειδήσεις από την Ανατολική Αττική και όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο irafina.gr.
Κάντε like στη σελίδα του irafina.gr στο Facebook
Ακολούθηστε το irafina.gr στο Twitter

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.