Ένα μήνυμα ελπίδας και μεγαλοψυχίας έστειλε η οικογένεια του 42χρονου φωτογράφου από το Ηράκλειο, ο οποίος την περασμένη εβδομάδα παρασύρθηκε από όχημα, στη συμβολή της λεωφόρου Εθνικής Αντιστάσεως με την
Μια μεγάλη «γέφυρα ζωής» για πέντε συνανθρώπους μας στήθηκε σήμερα Τετάρτη 1/4 από τις πρώτες πρωινές ώρες, με αφετηρία τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) του Ερρίκος Ντυνάν και τη δωρεά
Ζωή με τον θάνατο της πρόσφερε μια γυναίκα που κατέληξε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας το νοσοκομείου Λαμίας όπου νοσηλευόταν. Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η πεντάωρη μεταμοσχευτική διαδικασία για την λήψη ήπατος
Χάρη στη δωρεά οργάνων από 50χρονο άντρα, ο οποία νοσηλευόταν στη Β΄ Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «Γεώργιος Παπανικολάου», το δώρο της ζωής απέκτησε ουσιαστικό νόημα για συνανθρώπους
Δώρο ζωής σε πέντε συνανθρώπους μας προσέφερε με τον θάνατό του 50χρονος στη Θεσσαλονίκη ο οποίος νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπαγεωργίου. Μετά τη διαπίστωση του εγκεφαλικού του θανάτου, η
Δυσάρεστη εξέλιξη είχε η πρώτη μεταμόσχευση ήπατος από τον 44χρονο δότη, η οποία ξεκίνησε χθες το πρωί και ολοκληρώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα στη Θεσσαλονίκη. Παρά τις πολύωρες και
Γέφυρα ζωής στήθηκε από το Ιπποκράτειο νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης καθώς μια οικογένεια ενός 44χρονου που έχασε τη ζωή του αποφάσισε να δωρίσει τα όργανά του. Όλη τη νύχτα αλλά και
Έδωσε μάχη αλλά δεν τα κατάφερε ο 30χρονος Αλέξανδρος Παπαζαφείρης που τραυματίστηκε σε τροχαίο ανήμερα Χριστούγεννα στην παλαιά εθνική οδό Πατρών – Πύργου. Ο νέος, πάλεψε αλλά τελικά δεν άντεξε
Ένα συγκινητικό μήνυμα ανθρωπιάς και αλληλεγγύης έστειλαν ανήμερα των Χριστουγέννων οι συγγενείς ενός 57χρονου άνδρα, ο οποίος νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης. Με την απόφασή τους να δωρίσουν τα
Το Υπουργείο Υγείας ξεκινά καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη δωρεά οργάνων. Με πρωτοβουλία του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη και σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων ξεκίνησε την ομαδική αποστολή ενημερωτικών
Στην Καλαμάτα, φιλοξενείται ο κεντρικός εορτασμός της Ευρωπαϊκής Ημέρας Δωρεάς Οργάνων, Ιστών και Κυττάρων, μία πρωτοβουλία του Συμβουλίου της Ευρώπης για την ευαισθητοποίηση των πολιτών. Στη χώρα μας, 7.000 νέοι
Ζωή μέσα από τον θάνατό της έδωσε μία γυναίκα που νοσηλευόταν στο Βενιζέλειο. Όπως αναφέρει το cretapost.gr, πρόκειται για μία 63χρονη γυναίκα που νοσηλευόταν στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου
Ζωή με τον θάνατο του προσέφερε ένας 66χρονος άνδρας, του οποίου οι συγγενείς έδωσαν την συγκατάθεση τους να δωρίσουν τα όργανα τους. Ο 66χρονος ασθενής που νοσηλευόταν σε νοσοκομείο της
Νέα «δωρεά ζωής» πραγματοποιήθηκε από ασθενή που νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου, όταν διαπιστώθηκε ο εγκεφαλικός θάνατός του. Πρόκειται για έναν 70χρονο που χάρισε ζωή, μετά
Εγκεφαλικά νεκρή είναι η 62χρονη γυναίκα μετά τη λάθος μετάγγιση αίματος που της έγινε στο Τζάνειο Νοσοκομείο, με την οικογένειά της να προχωρά σε μία «γενναία» απόφαση, δωρίζοντας τα όργανά
Εγκεφαλικά νεκρός είναι ο 40χρονος εργάτης από την Αχαΐα, που τραυματίστηκε θανάσιμα όταν υπο αδιευκρίνιστες συνθήκες έπεσε από σκαλωσιά μεγάλου ύψους κατά την εκτέλεση εργασιών σε οικοδομή στο Σταροχώρι του
Δώρα ζωής με το θάνατο της προσφέρει μια 48χρονη γυναίκα που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου Θεσσαλονίκης. Οι συγγενείς της γυναίκας που ήταν εγκεφαλικά νεκρή, πήραν την απόφαση να δωρίσουν τα
Από το πρωί της Τρίτης και συγκεκριμένα από τις 10:00 βρίσκεται σε εξέλιξη η επέμβαση στο ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη για την μεταμόσχευση των κερατοειδών του 14χρονου Σπύρου που πνίγηκε μαζί
Συγκλονιστικές στιγμές εκτυλίχθηκαν στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Πάτρας όταν οι γιατροί απέτισαν φόρο τιμής στον 14χρονο Σπύρο που πνίγηκε στον Άραχθο στην προσπάθειά του να σώσει τον 12χρονο φίλο του,
Ολοκληρώνεται σήμερα η διαδικασία αξιολόγησης της καταλληλότητας των οργάνων των δύο ανήλικων αγοριών που έχασαν τη ζωή τους με τραγικό τρόπο στα νερά του ποταμού Άραχθου. Οι γιατροί θα έχουν
Δώρο ζωής αποτέλεσαν τα όργανα 46χρονου, ο οποίος απεβίωσε στο ΓΝΘ Ιπποκράτειο, όπου νοσηλευόταν λόγω εγκεφαλικού ανευρύσματος σε Μονάδα Εντατικής. Η λήψη των νεφρών, της καρδιάς, του παγκρέατος, του ήπατος
Οι παππούδες του 3χρονου Άγγελου που κακοποιήθηκε μέχρι θανάτου στο Ηράκλειο, καθώς φαίνεται, από τη μητέρα του και τον σύντροφό της, αποφάσισαν να προχωρήσουν τη διαδικασία της μεταμόσχευσης, μιας και
Λίγο πριν τις 7 το πρωί της Τρίτης (04.02.2025), δυο ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ ξεκίνησαν για το αεροδρόμιο του Ηρακλείου, μεταφέροντας την καρδιά και τους νεφρούς του μικρού Άγγελου ο οποίος
Μέσω μιας διαδικασίας με εξειδικευμένες εξετάσεις επιχειρείται, τις τελευταίες ώρες στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου (ΠΑΓΝΗ), να διαπιστωθεί η δυνατότητα λήψης οργάνων από τον 3χρονο Άγγελο, που κακοποιήθηκε μέχρι θανάτου
Ζωή σε τρεις ανθρώπους πρόσφερε με τον θάνατο του ένας 68χρονος άνδρας ο οποίος νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας και κρίθηκε εγκεφαλικά νεκρός. Σύμφωνα με το Lamiareport, σήμερα
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διαδικασία λήψης οργάνων στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων, από την 33χρονη Αμερικανίδα που είχε τραυματιστεί στην Πρέβελη. Η τουρίστρια είχε πέσει σε χαράδρα και παρά τη «μάχη»
Για πρώτη φορά στη χώρα μας σημειώθηκε «ρεκόρ» στον αριθμό των αποβιωσάντων δοτών οργάνων. Το «ρεκόρ» έγινε στις 25 Νοεμβρίου, με τη δωρεά οργάνων που πραγματοποιήθηκε από 49χρονο αποβιώσαντα δότη,
Ζωή χάρισε με τον θάνατό της μια 20χρονη κοπέλα από τον Βόλο, έπειτα από χρόνια μάχη που έδινε με πρόβλημα υγείας που είχε εκ γενετής. Όπως αναφέρει το thenewspaper.gr, oι
Γυναίκα ξανασμίγει με ένα αγόρι του οποίου έσωσε τη ζωή μέσω δωρεάς οργάνων στην κλινική του Κλίβελαντ. Έχοντας γίνει ζωντανή δότης, δίνοντας ένα κομμάτι από το συκώτι της, η Sandy
Ξεσπά και συγκινεί ταυτόχρονα η αδελφή της 41χρονης Γαρυφαλλιάς που άφησε την τελευταία της πνοή μετά τον άγριο ξυλοδαρμό από τον σύντροφό της έξω από ξενοδοχείο της Πάτρας. Η αδελφή
Ζωή με τον θάνατό της έδωσε μία 75χρονη γυναίκα καθώς η οικογένειά της σε μία συγκινητική κίνηση ανθρωπιάς, αποφάσισε να δωρίσει τα όργανά της. Η επιχείρηση για τη δωρεά στήθηκε
Η είδηση του θανάτου του Ανδρέα Κόκκινου σε ηλικία 33 ετών έκανε πολλά μάτια να δακρύσουν. Οι τίτλοι τέλους της τραγικής του ιστορίας έπεσαν προχθές στο νοσοκομείο «Αττικόν», όπου νοσηλεύονταν
Ελπίδα σε ανθρώπους που περιμένουν μόσχευμα έδωσε η δωρεά οργάνων που έκανε η οικογένεια 66χρονης γυναίκας στο Ηράκλειο Κρήτης που πέθανε από ανακοπή. Η ίδια είχε λάβει μόσχευμα πριν από
Βαθιά συγκίνηση και δάκρυα στα μάτια φέρνει η πράξη μιας οικογένειας, αλλά και οι επιστολές της αδελφής του 25χρονου Δημήτρη, προς τους λήπτες, μετά την απόφαση για την δωρεά οργάνων.
© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
© 2022 - iRafina. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.