Βανδαλισμούς είχαμε την Τετάρτη στο ΕΠΑΛ της Ραφήνας
Όπως ανέφερε η Δήμαρχος Ραφήνας Πικερμίου Δήμητρα Τσεβά κατά την διάρκεια της συνεδρίασης του χθεσινού δημοτικού συμβουλίου, άγνωστοι έσπασαν τέσσερα παράθυρα στο ΕΠΑΛ Ραφήνας.
Η συζήτηση αφορούσε το θέμα των καμερών στα σχολεία, με την κα Τσεβά να αναφέρει πως το θέμα θα έρθει προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο, ενώ παλιότερα υπήρχαν αιτήσεις από συλλόγους γονέων όπως το 1ο & 4ο Δημοτικό Σχολείο, ενώ δήλωσε πως ο δήμος δεν έχει προμηθευτεί νέες κάμερες
Ο κ Μπατάλης ρώτησε ποιος θα πληρώσει την αποκατάσταση των ζημιών με την κα Τσεβά να απαντά πως θα πληρώσει ο Δήμος, ενώ είπε πως είναι κρίμα καθώς το σχολείο είχε πρόσφατα ανακαινιστεί



















































